Gå til innhold

Vanlig med varm strøm-dapter?

kroofant4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg bare lurte på om det er vanlig at strømadapteren blir utrolig varm etter ca 3 timers bruk? Klarer så vidt å holde den i 5 sekunder... har hp pc om det har noe å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njaa.. Poenget var egentligt bare at den blir langt inni granskauen varm.. også har jeg et annet spørsmål.. Burde jeg ha i batteriet mens jeg har kabelen i?

Skrevet

Bare ha batteriet i du, hvis den står plugget i 24 timer i døgnet så kan du godt ta det ut, men levetiden blir ikke særlig forkortet ved å bare la det stå i.

Strømforsyningen kan bli veldig varm ja, spesielt når du lader batteriet. Derfor er det svært viktig å ikke dekke den til.

Skrevet
det er anbefalt å ta ut batteriet, men har aldre selv sett noe galt som har skjedd

7968188[/snapback]

Tror vel egentlig den anbefalingen er utdatert. Dagen battereier har ikke den minne-effekten som tidligere teknologier var plaget av.

Skrevet
det er anbefalt å ta ut batteriet, men har aldre selv sett noe galt som har skjedd

7968188[/snapback]

Tror vel egentlig den anbefalingen er utdatert. Dagen battereier har ikke den minne-effekten som tidligere teknologier var plaget av.

7968234[/snapback]

Tror nok ikke den anbefalinger er utdatert, da det ikke er ladingen som tar knekken på dagens batterier, men varmen fra maskinen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...