kroofant4 Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hei! Jeg bare lurte på om det er vanlig at strømadapteren blir utrolig varm etter ca 3 timers bruk? Klarer så vidt å holde den i 5 sekunder... har hp pc om det har noe å si.
AndyF Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 vanlig at den blir jævlig varm ja, men når du får problemer med å holde den begynner jeg å lure.
kroofant4 Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Skrevet 18. februar 2007 Njaa.. Poenget var egentligt bare at den blir langt inni granskauen varm.. også har jeg et annet spørsmål.. Burde jeg ha i batteriet mens jeg har kabelen i?
AndyF Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 (endret) det er anbefalt å ta ut batteriet, men har aldre selv sett noe galt som har skjedd Endret 18. februar 2007 av AndyF
YokiShoki Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Bare ha batteriet i du, hvis den står plugget i 24 timer i døgnet så kan du godt ta det ut, men levetiden blir ikke særlig forkortet ved å bare la det stå i. Strømforsyningen kan bli veldig varm ja, spesielt når du lader batteriet. Derfor er det svært viktig å ikke dekke den til.
Babelfisken Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 det er anbefalt å ta ut batteriet, men har aldre selv sett noe galt som har skjedd 7968188[/snapback] Tror vel egentlig den anbefalingen er utdatert. Dagen battereier har ikke den minne-effekten som tidligere teknologier var plaget av.
Jotun Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 det er anbefalt å ta ut batteriet, men har aldre selv sett noe galt som har skjedd 7968188[/snapback] Tror vel egentlig den anbefalingen er utdatert. Dagen battereier har ikke den minne-effekten som tidligere teknologier var plaget av. 7968234[/snapback] Tror nok ikke den anbefalinger er utdatert, da det ikke er ladingen som tar knekken på dagens batterier, men varmen fra maskinen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå