Andeby Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 (endret) Hei, jeg vet ikke om dette er rett plass å spør om dette men jeg prøver så får en moderator/admin flytte hvis det er feil. Så over til spørsmålet(kanskje litt noob-spørsmål men det driter jeg i), kan jeg flytte Steam og alt med det til en annen disk en den det ligger på uten at det slutter å virke? Jeg må flytte det uansett pga. den disken har 0 byte igjen Jeg har sletta alt jeg kan slette men det går ikke samme hva jeg gjør. Takker på forhånd til den som kan svare på om jeg må installerer det på nytt eller bare kan flytte det. Og dette haster! Endret 19. februar 2007 av Andeby
Bertelsen Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Du må nok installere på nytt, du kan lage backup av spillene dine igjennom STEAM.
JohndoeMAKT Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Det jeg hadde gjort er å flytte hele mappa "SteamApps" til en annen plass for så å avinstallere hele Steam under "Legg til/fjern programvare" og så reinstallere det på en annen partisjon med mer plass. Når det er ferdig installert overskriver du den nye "SteamApps" med den gamle.
Andeby Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Det jeg hadde gjort er å flytte hele mappa "SteamApps" til en annen plass for så å avinstallere hele Steam under "Legg til/fjern programvare" og så reinstallere det på en annen partisjon med mer plass. Når det er ferdig installert overskriver du den nye "SteamApps" med den gamle. 7964084[/snapback] Tror jeg gjør det ja. Jeg tenkte meg egentlig at jeg måtte installere det på nytt men det er jo litt kjekt å spør først. Takk til dere to som svarte så tidlig
Andeby Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Der kom det nye problemer. Jeg finner ikke Steam i Add or Remove Programs og ka ikke åpne Steam lenger. :S Så da må jeg vite hvordan jeg kan uninstalle det. Takker til dere som kan svare meg.
Andeby Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 \steam\UNWISE.EXE 7964880[/snapback] Hva skal jeg opne med den? Det var en uninstall der også men den funka ikke, fikk opp følgende error:"This action is only valid for products that are currently installed". Fler forslag?
Bertelsen Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Det er da mulig å google litt selv, det er sikkert ikke mange som gidder å svare deg når du bumper så mye. Jeg ville laget backups, eller gjort som JM sier, kopier Steamapps-mappen. Installer STEAM på den andre partisjonen din, og så kan du vente på svar om hvordan du sletter den andre.
tstuka Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Ta vare på savegame-filene. Spillene laster du jo bare ned igjen fra Steam.
Skrote Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Har selv flyttet mappen STEAM over til en annen harddisk å spilt fra den uten å uninstall og install på nytt. Bare lag det rett over. Funker som bare det hos meg iallefall. Gidda ikke å installere tinger på nytt så lag det bare over. Alt av oppdateringer osv. går problemfritt.
SmaX Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 problemfritt her og. Formatert og flyttet på den.
Andeby Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Skrevet 17. februar 2007 Installerte på nytt nå men jeg tror fortsatt noen ting er fucka. Skal si ifra om alt funker.
VinterUlv Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Hvordan flytte en steam installasjon (på engelsk).
Andeby Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Nå funker alt og alt er greit Mod/admin kan stenge tråden.
Coffey Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hallo! Jeg har hatt det samme problemet jeg tok bare klipp ut hele Valve mappa mi, og limte den inn der jeg ville ha den. Funka helt fint, du må bare ordne på alle snarveiene EDIT: Oj, tror jeg var litt treig her gitt Endret 25. februar 2007 av latter17
Andeby Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 EDIT: Oj, tror jeg var litt treig her gitt 8022610[/snapback] Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå