Avean Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Dette spillet viser virkelig hvor nextgen PS3 er. Alle som har sett traileren fikk samme følelse som overgangen fra NES til PSX for første gangen. Dette ser storslagent ut ! http://www.gamespot.com/ps3/rpg/whiteknigh...=white%20knight Så trykker du på Official Trailer. Be amazed
ShredLord Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 (endret) Animasjonane og grafikken er fine greier. Men best av alt er at detteser ut til å vere eit godt rollespel av samme typen som dei etterkvart gode gamle Final Fantasy-spela var. Ser utruleg fram til dette spelet. EDIT: Og spelet heiter White Knight Story. Men det er berre ein arbeidstittel. Endret 17. februar 2007 av ShredLord
Straffa Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Finner bare en trailer fra 22.09.06 Gammelt nytt det her
Tøffli Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Vel, syntest da at Lost Odyse ser like spennende og bra ut jeg
Mala Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 (endret) Regner med det er samme trailer som ligger i HD hos gametrailers dette;) Om folk er intressert. EDIT: Såg HD klippet no. Dette her ser pokker så sinnsykt bra ut altså. Utrolig sømløst animasjonsmønster Men om dette ender opp som noe turbaserte greier så er det nok ikkje noe for meg. Dessuten nekter eg å tru det vil vere like artig å spille det dubbet over til amerikansk, blir så mye bedre med japanske stemmer atte Endret 17. februar 2007 av Mala
Bromlexl Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Det ser vakkert ut og alt det. Men den type spill er ikke helt min greie.
Dunedain Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Så lekkert ut det. Men ikke heilt overbesvist ennå.
Tjohei Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Kan ikke gjøre annet enn å melde meg inn i "velkommen etter"-koret. Den video'n er jo hønngammel. Men ja, det ser utrolig fett ut, men jeg venter til jeg får se mer før jeg tar av. Det var jo bare 10% utviklert ved TGS-tider i fjor, så det er vanskelig å si noe om hvordan det blir...
benyeah Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Selv om jeg ikke er fan av de klassiske fantasy-magic-osv-rollespill ser det fantastisk ut.
morten111340 Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Ekstremt bra grafikk, desverre at jeg ikke liker sånne spill da..!
-Mr.T- Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Hadde den der typen spill vært min greie hadde jeg kjøpt meg PS3 på dagen... no questions asked. For det kommer nok flere lass med sånne spill til PS3, akkurat som det gjorde på PS2. Animasjonene ser jævlig bra ut da. Slossinga så ut til å være veldig ... flytende.
gamerman Skrevet 17. februar 2007 Skrevet 17. februar 2007 Wow, det så digg ut ps3 ville jeg nesten kjøpt pga dette ^_^ , vi får se da;)
virulence Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Har virkelig troen på dette, skal anskaffes når PS3'en omsider kommer i hus. Håper PS3 får like mange RPG-utgivelser som dens forgjenger!
aboplotok Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Spillet ser veldig bra ut, og jeg liker 5 Levels godt. Men jeg er veldig lite glad i rollespill som er delt opp i oppdrag. Vi får se.
Licht Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Genre: Fantasy Turn-Based Strategy Jeg venter fremdeles på at JRPG-folkene skal komme over SNES, slik at de slutter å benytte seg av turbaserte systemer for alt mulig.
virulence Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 Jeg venter fremdeles på at JRPG-folkene skal komme over SNES, slik at de slutter å benytte seg av turbaserte systemer for alt mulig. 7969659[/snapback] Hehe, selv elsker jeg turbaserte kamper. Men kan virke som om ting er litt i endring, Final Fantasy XII f.eks har visstnok et ganske annerledes kampsystem.
WangenPs3 Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Turn based er nydelig( FF VII )......Men turn based nå om dagen er litt mer "speeda" opp og litt mer frihet. FF XII har nå gått over til noe som kan ligne på Real time slåssing blandet med Vagrant Story. Har hatt spillet i 3 dager og det er ikke så "nedtur" som de største turn based fanatikerne hadde trodd. Jeg er mer enn fornøyd og endelig et helt nytt Final Fantasy White Knight Stories tror jeg blir utrolig fengende hvis de klarer å holde det de har vist hittils og forbedre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå