blomstkraft Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Greece, er det mange normenn der? Kanskje jeg bør prøve den
Uni Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 vel, det pleide å være en hel haug med nordmenn på Greece, men nå er det ikke like mange igjen.. har 1 aktiv normann til i guildet mitt samt 2 i unionen, men annet enn det kjenner jeg ikke så mange andre fra Norge som fortsatt er aktiv :\ men bare å komme ! ikke umulig at jeg kan hjelpe til med litt utstyr og gold i begynnelsen
blomstkraft Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 vel, det pleide å være en hel haug med nordmenn på Greece, men nå er det ikke like mange igjen.. har 1 aktiv normann til i guildet mitt samt 2 i unionen, men annet enn det kjenner jeg ikke så mange andre fra Norge som fortsatt er aktiv :\ men bare å komme ! ikke umulig at jeg kan hjelpe til med litt utstyr og gold i begynnelsen 8194199[/snapback] Er lvl 14 på en annen server, husker ikke navnet på serveren.. Men jeg kan gjerne gå over til en annen server.
Uni Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 vel, det pleide å være en hel haug med nordmenn på Greece, men nå er det ikke like mange igjen.. har 1 aktiv normann til i guildet mitt samt 2 i unionen, men annet enn det kjenner jeg ikke så mange andre fra Norge som fortsatt er aktiv :\ men bare å komme ! ikke umulig at jeg kan hjelpe til med litt utstyr og gold i begynnelsen 8194199[/snapback] Er lvl 14 på en annen server, husker ikke navnet på serveren.. Men jeg kan gjerne gå over til en annen server. 8194217[/snapback] hehe, da er det bare å komme du kan prøve å sende meg en pm hvis du bestemmer deg for å lage en char nicket mitt der er UNi eller hvis jeg ikke er online (som i dag), kan du prate med Hyan
blomstkraft Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 (endret) vel, det pleide å være en hel haug med nordmenn på Greece, men nå er det ikke like mange igjen.. har 1 aktiv normann til i guildet mitt samt 2 i unionen, men annet enn det kjenner jeg ikke så mange andre fra Norge som fortsatt er aktiv :\ men bare å komme ! ikke umulig at jeg kan hjelpe til med litt utstyr og gold i begynnelsen 8194199[/snapback] Er lvl 14 på en annen server, husker ikke navnet på serveren.. Men jeg kan gjerne gå over til en annen server. 8194217[/snapback] hehe, da er det bare å komme du kan prøve å sende meg en pm hvis du bestemmer deg for å lage en char nicket mitt der er UNi eller hvis jeg ikke er online (som i dag), kan du prate med Hyan 8194290[/snapback] Ok, da kommer jeg på etter skolen, ca kl 15:40 e.l. Da prøver jeg så godt jeg kan å komme inn, men det er "stapp" fullt Jeg er inne Men, er Hyan Norsk, han svarer i værtfall ikke Endret 20. mars 2007 av blomstkraft
blomstkraft Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Et viktig spørsmål: Er det mulig å spille Silkroad Online i Linux Ubuntu 6.10 ? Takk
Uni Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hyan er norsk ja. så pm'en din, men har ikke vært hjemme før nå >.< kan prøve igjen i morra tror dette er svar på det siste spørsmålet ditt: Silkroad med wine
blomstkraft Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 (endret) Hyan er norsk ja. så pm'en din, men har ikke vært hjemme før nå >.<kan prøve igjen i morra tror dette er svar på det siste spørsmålet ditt: Silkroad med wine 8199863[/snapback] Oh, tusen takk, nå skal jeg installere Slackware 11.0 Men det var synd det ikke gikk ann å kjøre det på Ubuntu 6.10 da Endret 21. mars 2007 av blomstkraft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå