Gå til innhold

hva bør et dvd rippe program koste

bar10r

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har en Creative vision M som jeg legger noen av mine dvd filmer på.Gjerne fagfilmer som jeg kjøper som er god tidtrøyte på buss/tog.

Har prøvd en del forskjellige(trial) det jeg er mest fornøyd med koster 25 dollar er det en vanlig pris.

Prorammet må kunne rippe i forskjellige format og i alle fall DivX.Hva har dere betalt for deres eller finnes det noen gode gratis programmer?

Endret av bar10r
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har jeg ikke lov til å rippe om en dvd som jeg har kjøpt,til et format som passer inn ien mp3 spiller eller annet håndholdt?

Skrevet

Det trodde jeg også!

Trodde også flere hadde erfaringer med program.

Har leita litt og funnet hva jeg har lett etter,det koster litt men er sikkert vært pengene!

Skrevet

Har brukt super DVD-Ripper litt nå og den ser ut til å funke bra. Trial-versjonen er på ti filmer du kan rippe tror jeg.

Har hørt litt om DVD-shrink. Det skal visst være av de bedre.

Skrevet
skal du rippe dvd-er (som vanligvis er ulovelig)kan du like godt bare piratkopiere det også :p

7958355[/snapback]

Utrolig flåsete kommentar...

Du kan sjekke ut AutoGK kanskje det kan være noe for deg?

Skrevet
skal du rippe dvd-er (som vanligvis er ulovelig)kan du like godt bare piratkopiere det også :p

7958355[/snapback]

Det er ikke ulovlig å rippe DVD i Norge men det kan være det i andre land.

Du kan ikke si ifra deg rettigheter du har i henhold til norsk lov, selvom du skriver under på et dokument.

Dette gjelder også spill, der EULA-en sier at du ikke får lov til å reverse-engineere (noe du har lov til o henhold til Norsk lov) for f.eks. å skru av kopi-beskyttelse, hvis dette er nødvendig for at programmet skal fungere slik du trenger det.

Det du derimot ikke har lov til, er å spre resultatet til andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...