Babyloner Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Hei! Jeg har en psp og en pc, begge med spillet Fifa 07. Det jeg lurte på, var om det er mulig å spille fifa mot hverandre, der den ene bruker psp'en mens den andre bruker pc'en..Jeg har kabler og sånt..men vet ikke om det funker.. noen som vet? Edit: har også to tastaturer som jeg kan koble til pc'en..noen mulighet for at to stk kan spille mot hverandre nå? Endret 16. februar 2007 av MyoK
bamsebums Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Hei! Jeg har en psp og en pc, begge med spillet Fifa 07. Det jeg lurte på, var om det er mulig å spille fifa mot hverandre, der den ene bruker psp'en mens den andre bruker pc'en..Jeg har kabler og sånt..men vet ikke om det funker.. noen som vet? Edit: har også to tastaturer som jeg kan koble til pc'en..noen mulighet for at to stk kan spille mot hverandre nå? 7957000[/snapback] funker nok dårlig det der gitt. ikke det at jeg har sjekka akkurat, men når det gjelder x-box/pc kompabilitet så funker det dårlig. forestill deg at du skulle spillt f.eks halo. en har mus og tastatur og den andre har håndkontroll det med tastaturene er ikke godt å si. er de usb og av forskjellig type så kan det vel tenkes at det finnes noe software, men har aldri testa det. har tenkt tanken bare.hehe
Babyloner Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Skrevet 16. februar 2007 ok..men det med tastaturene...noen andre som kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå