Gå til innhold

En PC rundt 5-6 Tusen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Skrevet (endret)
Hva mener du med at PCI skjermkorter ikke er spill skjermkorter? Er det bare AGP skjermkorter som er spill skjermkorter?

7956497[/snapback]

PCI er ikke bra skjermkorter til spill. PCI Express er for spill. Forkortelse for PCI Express = PCI-X.

OK?? :yes: så ikke posten din supertommy ;)

Endret av seidon
Skrevet (endret)
Hva mener du med at PCI skjermkorter ikke er spill skjermkorter? Er det bare AGP skjermkorter som er spill skjermkorter?

7956497[/snapback]

PCI er ikke bra skjermkorter til spill. PCI Express er for spill. Forkortelse for PCI Express = PCI-X.

OK?? :yes: så ikke posten din supertommy ;)

7956606[/snapback]

Feil. PCI-X er en egen port til mer serverrelaterte ting. Orker ikke å forklare skikkelig. Håper du forstår.

EDIT: Forkortelsen for PCI-Express er PCI-ExX (der X er enten 1, 4, 8 eller 16).

Endret av eguliano
Skrevet

jeg ringte nettop komplett.no

de sa at de hadde en ferdig laget pc for 6 tusen kr.. eler jeg fikk den 400 kr billigere hvsi jeg kjøpte.. da ble det: 6,000 kr.. Og prossessoren var: AMD core 2 duo..

Skrevet

han bare på komplett.no sa bare at Intel er nesten det samma som AMD...

Den pc`en koster noe med 6,700 men får den billigere.... til 6,200 eller noe sånt...

Men han sa at prossessoren var 3.08 ghz...

burde jeg kjøpe deler eller kjøpe en komplett pc.... jeg hakke peil eller noen som har peil på å bygge pc... så det er det første probbbet

Skrevet

Morsom tråd dette her.

Til trådstarter: Du nevne en butikk på Stovner. Da regner jeg at du bor i Groruddalen ? Titt i så fall hos www.netshoposlo.no hvis du skal ha rimelig hardware.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...