Gå til innhold

Audioslave er oppløst


Bleach

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Like greit. De leverte en knallskive, og så gikk det raka vegen rett i dass. Tipper at uenigheten bestod i Cornell's "myke linje". Takk og farvel :)

7954894[/snapback]

 

Jo. Chris Cornell har vel aldri vært den samme siden han ødela stemmen sin. Det var vel Cornell sin "myke linje" som gjorde at Soundgarden en gang la instrumentene på hyllen.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste her som likte Out Of Exile? Syntes Drowning Me Slowly, Doesn't Remind Me, Give og Be Yourself alle var gode låter som jeg kommer til å høre på langt fram i tid. Revelations er en helt annen sak, var vel kun Mosh der som traff meg på en god måte. Men jeg tror nå de fortsatt kunne laget en del gode låter. Morello har uten tvil fortsatt en del han skal ha gjort mener nå jeg:P

Lenke til kommentar

Audioslaves første album var helt fantastisk, andre albumet var det verre med, med ett par greie sanger, tredje albumet er enda verre, men det er ett par sanger der også. Feks Shape of things to come og Wide awake syntes jeg er svært kurante.

 

Spent på hva rage gutta finner på fremover!

 

Håper Solo albumet til Cornell blir av samme kaliber som Euphoria morning!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Er jeg den eneste her som likte Out Of Exile? Syntes Drowning Me Slowly, Doesn't Remind Me, Give og Be Yourself alle var gode låter som jeg kommer til å høre på langt fram i tid. Revelations er en helt annen sak, var vel kun Mosh der som traff meg på en god måte. Men jeg tror nå de fortsatt kunne laget en del gode låter. Morello har uten tvil fortsatt en del han skal ha gjort mener nå jeg:P

7956265[/snapback]

 

Låtene du nevner fra Out of Exile er "greie" låter som man glemmer etter få gjennomspillinger. Første platen der i mot snurrer og går titt og ofte enda.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...