Gå til innhold

Sverting av firma


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det burde kvalfisere til laaaang ferie fra forumet.

Slik framferd er lavmål vendetta-virksomhet etter min mening.

Føler man seg dårlig behandlet som kunde av ett firma.. tar man "skittentøyvasken" sin privat.. ikke offentlig.

Man kan eventuelt lage en saklig tråd med informasjon om det man anser som mindre bra kundebehandling.

Lenke til kommentar

På generelt grunnlag er det jo slikt at når noen fremmer en påstand som ikke viser seg å være sann så er det jo bare til å påpeke det i tråden og begrunne hvorfor man mener noe er uriktig. Så kan leseren selv bedømme. Dette er jo ikke et problem kun tilknyttet webshopper, i politikkdelen er det jo mange som vil ha slettet innlegg rundt partier fordi de mener innlegget ikke medfører riktighet.

 

Men er det virkelig moderators jobb å leke dommer over hvilken påstand som er riktig eller ikke? Her må man trå forsiktig.

 

Åpenbar trolling er jo en ting, men jeg ser for meg ganske så uheldige konsekvenser hvis vi med ett gikk inn og begynte å nekte noen å kritisere en webshop. For hva er vel poenget da? :)

 

Men dette får bli diskutert internt, vi kommer sikkert frem til noe fornuftig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Problemet er vel det at det finnes enkelte nettbutikker og vanlig bedrifter som ikke tar deg på alvor før du må ty til litt "whining" på forum eller andre steder. Merkelig hvor mange saker som plutselig blir løst etter at de har blitt tatt opp på forum elns.

 

Men selvfølgelig må jo kritikken være saklig og :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...