Gå til innhold

TES: Oblivion Bug liste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Format: PS3(/360?)

Bug: Fighters guild. Får ingen flere oppdrag av azzan etter Forsaken Mine. Mulig at bugen oppstår hvis man besøker forsaken mine før man får selve oppdraget.

Løsning: Uprøvd, men mulig løsning er å unngå forsaken mine(selve stedet, ikke questet) helt til man får oppdraget.

Lenke til kommentar

Vel, det kunne vært en mulighet, selv om jeg tviler på at Bethesda ville gjort det. Måtte isåfall sett om vi kunne sendt det til folka back Unofficial Oblivion Patch, og sett om vi kunne satt dem inn i den. Men det kunne vært en ide når lista ble lang.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg vet ikke om dette går under "bug", men jeg legger det ut i denne tråden.

 

Altså, problemet er: Jeg er på "vampire cure"-oppdraget nå, og jeg har levert Grand soul gems, garlic, nightshade, argonian blood og vampire dust til hun dama, og jeg mangler bare bloodgrass. Jeg har fått tak i bloodgrass, men saken er at når jeg prater med henne, så lyser ikke bloodgrass opp på listen, og jeg får ikke levert det til henne. På denne måten får jeg ikke vampyrkuren. Noen som vet hva jeg må gjøre?

 

Dette er på PS3.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Fant ikke helt den rette tråden jeg kunne poste dette i, og jeg ville ikke lage en ny tråd.

 

Jeg lastet ned Fighters Stronghold til dama, men får en error når jeg prøver å installere. Sendte en mail til Bethesda og spurte om hjelp og de sa at om jeg kjøpte Knights of the Nine tilleggspakka så følger den med.

 

 

This problem occurs usually on Windows XP 64-bit or Windows Vista (32-bit and 64-bit). The downloadable plugin installers are not compatible with Windows XP 64-bit or Vista(32-bit and 64-bit).

 

 

Noen som vet om dette stemmer? Og om jeg kjøper Oblivion GoTY Edition, følger den med da også?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...