Gå til innhold

Tråd - HP Bærbare pc'er DV 6000- og 9000-serien


Caos King

Anbefalte innlegg

Men så pushet jeg på også med å si at jeg måtte ha ny pc før sommerferien.

Den typen "pushing" har ikke så mye å si for behandlingstiden. Alle mener at de er viktigere enn andre som venter på svar, så sakene behandles etter hvert som man kommer til dem ;)

 

Tja, si ikke det. www.amentio.no hadde også nevnt dette med ferie i deres henvendelse til HP, og dama som ringte fra HP sa at vi måtte jo få ny pc før vi dro på ferie :)

 

Uansett ikke noe å henge seg opp i.

Men de må ha skjønt at jeg er en ganske viktig person. :p

Endret av James King
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Da ble det buyback på min DV9000, en 9074ea.

 

Maskinen har åkt inn for 5. gang og endelig var det min tur...

 

Dette er hva HP har tilbudt:

HP har godkjent å tilby deg følgende tilsvarende erstatning:

- HP Pavilion DV7-2114eo

eller

- HP Pavilion DV7-2127eo

 

se vedlagt spesifikasjoner

Avventer svaret om ditt valg

Vennligst mærk "attn: xxx" i emnelinjen eller ring (tel. xxx) og spør etter xxx hvis du ringer.

Vi ordner uphemtning av den gamle maskinen

 

Spm er, hvilken maskin er best av de to?

Endret av Celsior
Lenke til kommentar

Ah, jeg har vært griseheldig! Jeg rigte HP og klagde på de variantene som var tilbudt - de er ikke tilsv 9074'en pr dagens standard. Etterhvert i samtalen beg jeg å nevne HDX16 og dama bare "vil du ha en sånn i stedet for, jo værsågod".

 

Håndteringen fra Infocare/HP denne siste og 5. gangen har vært glimrende! Maskinen kommer om 1 ukes tid.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Og da.. vender problemene tilbake for fjerde gang på min søsters dv9005-maskin. Maskinen skrur seg 1/2 - 5 sekunder etter man booter.. Har vært innlevert hos infocare 3 ganger nå med samme feil, og de har konstantert varmeproblemer hver gang, med tilhørende bytte av hovedkort.

Begynner å bli ganske lei av denne shit-maskinen begge to nå(er jo jeg som må trå til når det skjer no..), så det er vel på tide for oss å reklamere til forhandler, men, hvilke rettigheter har man da? Ny tilsvarende pc? Eller kan man kreve kjøpet hevet, og få pengene igjen?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei! Eg har fått problem med min HP Pavilion 6560eo; og det er som følger:

 

Spilte FM2010, då eg oppdaget at det blei nåken rare misfarger på tekst kommentarene.

 

Eg pauset spillet, gjekk ut i windows der alt såg normalt ut. Tilbake til spillet, problemet det samme.

Men da eg gjekk ut i Vista igjen blei heile skjermen rosa, med ein kvit firkant omtrent midt på skjermen.

 

Da frøs den helt. Og da eg reboota gjekk skjermen enten i svart (Frys), eller masse kvite og grønne stripper som dekka skjermen vertikalt.(ikkje skjedd så ofte faktisk)

 

Kom til slutt inn i Vista ved å bruke gjennoppretting. Alt såg da normalt ut, oppdaterte gjennom win update og kjørte allskens virus program og register fix.

 

Einaste problemet inne i spillet eg har testa (FM2010) er at det blir ein god del gule prikker på kvit bakgrunn. (som ser ut til å føge eg bestemt mønster). Eg går i fra spillet ca 30 min, og da eg kommer tilbake er skjermen dekket av farge prikker i alle regnbuens farger. (frys)

 

 

For kvar gang eg rebooter er det umulig å seie om den går inn i Vista eller klikke.

 

I Sikkermodus ser alt normalt ut.

 

Er dette såkalte artifacts? Aldri opplevd dette problemet før?

 

 

ÅRSAK: Skjermdriver problem? Skjermkort?

 

Hjelper det å formatere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...