Gå til innhold

Diverse problemer/spørsmål ang Windows Vista

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har prøvd å poste i Windows Vista tråden, men ting har en tendens til å drukne der pga , så jeg prøver heller å lage en egen tråd.

1: Jeg hadde tidligere XP på norsk. Da heter mappen til programmene Programfiler. Men siden jeg nå la inn Vista på engelsk, har det dukket opp en ny mappe som heter Program Files. Når jeg nå skal legge inn nye programmer vil Vista at jeg legger de i Program Files. Finnes det en måte å gjøre slik at den automatisk foreslår Programfiler i stedet? Bruker nå norsk Vista, og vil legge alle programmene i Programfiler og ikke i Program Files.

2: Jeg får ikke lagret vedlegg i Windows Mail. Har tatt vekk alt av sperrer som sier at jeg ikke kan lagre de, men når jeg prøver å lagre får jeg bare beskjed om at jeg må sjekke plassen på harddisken. Og ja, jeg har nok plass. :p

Endret av King-Nothing
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker også en norsk utgave av Vista, og iblant når jeg legger inn programmer får jeg beskjed om at programmet installeres i 'Program Files'. Av en eller annen grunn blir de imidlertid installert i 'Programfiler' uansett, på tross av hva det står under installasjonen. Merkelig, men slik fungerer det iallefall hos meg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Anyone?

2: Jeg får ikke lagret vedlegg i Windows Mail. Har tatt vekk alt av sperrer som sier at jeg ikke kan lagre de, men når jeg prøver å lagre får jeg bare beskjed om at jeg må sjekke plassen på harddisken. Og ja, jeg har nok plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...