Gå til innhold

Euroline 6722M DVD-spiller på Rema...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter spilleren PAL60 da? Hvis både spilleren og tv apparatet støtter PAL60 bør ikke hakking på sone1 filmer være noe problem. Kan av en eller annen grunn ikke finne informasjon om akkurat denne modellen hos vcdhelp.com, men jeg fant to som av samme merke hvertfall (http://www.vcdhelp.com/dvdplayers.php?DVDname=euroline&DVDselect=&Search=Search).

 

Tror faktisk jeg skal kjøpe en slik en selv :smile:

 

- Judaz -

Lenke til kommentar

hehe bare for å gjøre det helt klart for dere Euroline og United er nok samme sak bare at den som Rema solgte er brand new modell for å si det slik og Rimi ja de har grabbet noe gammelt greier .

 

har spurt denne karen http://surf.to/euroline om han viste noe men den var for ny til at han hadde noe nytt og han holder på å redesigna sida sier han ....

 

Mine Mp3 filnavn er vel å kraktisere som lange , desverre så viser den ikke alt nei .

 

En kompis putta inn den første cd plata han fikk da han valgte bilder på cd en gang for mange år siden sammen men papirkopiene sine og den tygde gjennom den også . Derfor mener jeg en 6722M må være en kjempe spiller selv om det er klart at skal man snakke high end så er det ikke 790 kroners greier noen tenker på en gang .

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-08 13:39, skrev Kirky:

Ok prøv å sett på NTSC på sone 1 da, da blir det ingen konvertering hvertfall.


Dette hjalp betraktelig. Er litt usikker på om hakkingen er helt borte, det er litt vanskelig å se. Jeg må teste litt mer og sammenligne med avspiling på PC.

 

Yazfat: Det fulgte med oppskrift for å gjøre den sonefri der jeg kjøpte den. Men her er en kortversjon:

-slå på spileren og trykk Open og la "skuffen " være åpen

-trykk Setup slik at du får setup-meny

tast 49540 (raskt). Da dukker det opp et nytt menyvalg

- gå inn i Version og vrlg kode. Sone 0 er regionfri.

- bruk setup til å bekrefte valg.

I samme meny åpner du for VCD

 

 

[ Denne Melding var redigert av: SAA på 2002-12-08 14:31 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-08 13:21, skrev Kirky:

Det hakker sikkert på sone 1 fordi den konverterer til pal fra ntsc og da blir det slik. Bruk scart og sett på RBG utgang så kan det hende at det blir bedre. Hvordan er det med mp3 avspilling, viser den lange filnavn?


 

Jeg tipper du mener omvendt, fra NTSC til PAL.

 

Hvis du har en TV som takler NTSC-signaler (noe mange dyrere apparater gjør), kan du forsøke å disable denne konverteringen i spilleren, slik at den kjører et NTSC signal ut til TV'en.

 

Jeg vil tippe at denne hakkingen som ble beskrevet kommer av at DVD-spilleren selv forsøker å konvertere fra NTSC til PAL og ikke gjør en særlig god jobb (noe som er naturlig, siden det er en ganske komplisert oppgave). Å la DVD-spilleren gjøre denne konverteringen vil jeg tro er for en nødløsning å regne.

Lenke til kommentar

Yazfat: Det fulgte med oppskrift for å gjøre den sonefri der jeg kjøpte den. Men her er en kortversjon:

-slå på spileren og trykk Open og la "skuffen " være åpen

-trykk Setup slik at du får setup-meny

tast 49540 (raskt). Da dukker det opp et nytt menyvalg

- gå inn i Version og vrlg kode. Sone 0 er regionfri.

- bruk setup til å bekrefte valg.

I samme meny åpner du for VCD

 

Tusen takk skal du ha, det gjorde susen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...