Gå til innhold

Euroline 6722M DVD-spiller på Rema...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-07 15:35, skrev Kjetil Lura:

Hva kan du forlange av en spiller til den prisen? Kjøp heller spiller av seriøse merker ikke de jalla spillerne som rema/rimi selger.


Nå svarte ikke du på det jeg spurte om. Selvfølgelig vet jeg at en ikke får en "Mercedes" til de prisen. Spørsmålet var om noen har testet den og sett hvordan kvaliteten var.

 

Har kjøp den i dag for å se om den er verdt pengene.

Har testet 2 filmer (på en 32" 100Hz Philips Widescreen). Først testet jeg litt på en sone 2 film (007 Tomorrow Never Dies). Den syntes jeg så bra ut. Deretter gjorde jeg spilleren sonefri med fjernkontrollen for så å teste sone 1 av The Lord of the Rings. Bildet hakker og er helt håpløst å se på.

Konklusjon: Spillerne er ikke verdt 790 kr. Jeg leverer den tilbake på REMA på mandag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

Jobber på Rimi her, og vi har fått mange av de jalla dvd spillerne i retur! (ca 1 av 5 tipper jeg)

De detter rett og slett fra hverandre!

 

Ville heller satsa på noe som ligger i 15-16 100 kroners klassen, de er mye bedre...

 

[ Denne Melding var redigert av: lumted på 2002-12-07 19:09 ]

Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig at det er en dårlig spiller . Jeg har hatt min i 8dager og sett både Region1 og Region2 filmer uten noen form for problemer .

 

Den har spilt alt jeg har av vcd/svcd uten problemer og bildekvaliteten er det ikke noe å si på .

 

Jeg skjønner at det kan finnes mandagsprodukt men den 6722 jeg fikk har til nå vert helt ok . Jeg har en Pioneer til å spille dvd med så denne skal uansett bare kjøre vcd/svcd/mp3 men til nå er jeg kjempefornøyd med min .

 

Mange andre har også sagt at de var fornøyde og la oss si den varer i 12 måneder eller mere så kan du selv regne ut hva den koster i drift .

 

Og når den i multiregion spiller RCE titler så kan man ikke akkurat klage heller ......

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-07 19:51, skrev Kjetil Lura:

Quote:


lumted skrev (2002-12-07 19:08):


Ville heller satsa på noe som ligger i 15-16 100 kroners klassen, de er mye bedre...



Kan du nevne noen for meg som koster så mye? Men fra spøk til alvoret, Du klare deg meget bra om du spanderer 4-8000kr.

 

Tror nok han mente 1500-1600. eller?

 

[ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2002-12-07 20:42 ]

Lenke til kommentar

Quote:


nekroz skrev (2002-12-07 20:40):

Quote:


Den 2002-12-07 19:51, skrev Kjetil Lura:

Quote:


lumted skrev (2002-12-07 19:08):


Ville heller satsa på noe som ligger i 15-16 100 kroners klassen, de er mye bedre...



Kan du nevne noen for meg som koster så mye? Men fra spøk til alvoret, Du klare deg meget bra om du spanderer 4-8000kr.

 

Tror nok han mente 1500-1600. eller?

 

Tror han mente? Han mente nok akkurat det som står der. 15 - 16 100, eller 15 - 16 hundre som er 1500 - 1600, og ikke noe annet. :grin:

Lenke til kommentar

Har ikke hørt en ulyd av noe slag og har akkurat sett en film til på min.

 

Alt høres ok ut og jeg vil legge til at så langt vil jeg gjerne se den spilleren i 1500 kroners klassen som kan støtte alt av utganger denne har . Nå er det vel ingen men Euroline spiller som trenger Component utganger for video men det har den .

Lenke til kommentar

Quote:


nekroz skrev (2002-12-07 20:40):

Quote:


Den 2002-12-07 19:51, skrev Kjetil Lura:

Quote:


lumted skrev (2002-12-07 19:08):


Ville heller satsa på noe som ligger i 15-16 100 kroners klassen, de er mye bedre...



Kan du nevne noen for meg som koster så mye? Men fra spøk til alvoret, Du klare deg meget bra om du spanderer 4-8000kr.

:grin:
Riktig
:grin:

 

Tror nok han mente 1500-1600. eller?

 

[ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2002-12-07 20:42 ]

Lenke til kommentar

Jeg prøvde flere filmer på den i går kveld. Jeg har bare en sone 1 film. Alle de andre er sone 2. Det var bare The Lord of the Rings (sone 1)jeg hadde problemer med. Det er litt pussig. Kan det ha noe med sonen å gjøre? Jeg har prøvd den samme filmen på to forskjellige DVD-rom på PCer samt på en Mustek DVD v520 spiller (ikke min). På Musteken var det kanskje en ørliten antydning til hakking, men å PC går det helt fint. Hadde det ikke vært for hakkingen på bilde på den ene filmen, så hadde jeg beholdt spilleren. Som Konge sier så støtter den jo mange formater og bildekvaliteten var slett ikke værst på de andre filmene.

Lenke til kommentar

Synd jeg ikke har LOTR region1 slik jeg kan teste for det er vel ingen vits å kjøre en av de to region2 versjonene jeg har skulle man tro ..

 

Men siden akkurat min 6722 har kjørt RCE titler og ellers oppført seg bra så skal den få stå hvor den står .

 

 

 

ehh SAA har du prøvet å kjøre den i ren R1 når du testet LOTR ?? altså gå inn å sette den til R1 og ikk 0 ??

 

[ Denne Melding var redigert av: Konge på 2002-12-08 13:22 ]

Lenke til kommentar

Konge:

Ja jeg har prøvd å sette den til både region 0 og region 1. Det ble ingen forskjell.

 

Kirky:

Jeg har bare brukt SCART på en SCART på TVen med RGB. Gikk også inn i menyen på DVD-spilleren og satt opp at den skulle bruke RGB. Har også satt den opp på PAL.

 

Jeg har ikke prøvd mp3 på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...