Gå til innhold

Crackdown for kort?


Kriss-O

Anbefalte innlegg

Gleder meg noe vilt til crackdown, men er redd jeg spiller det i 2,3 dager før jeg har gjort alt i spillet. Jeg fikk fullt av stjerner i flere av evnene (jeg vet at det er speeda opp levling i demoen men likevell) demoen så er litt redd for å sløse mye penger, men et sånt sandkasse spill er jo gøy uansett så=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er virkelig for kort, men det er en veldig konsentrert glede du får servert over den relativt korte tida (10-15 timer hvis du tar bossene en etter en) Jeg vil anbefale at du bruker litt tid på å levle opp de fleste kreftene tidlig slik at du har større valgmuligheter i strategier når du kommer lengre uti spillet.

 

Selv hadde jeg kun 2 stjerner i kjøring etter sistebossen og visste ikke at bilene får spesielle krefter ved 4 stjerner :)

 

Hvis jeg skulle velge noe å ikke legge inn tid på å forbedre så er det skytinga, den kommer av seg selv etterhvert som du spiller, og det er mye morsommere å maxe eksplosiver-statsen for max skade ved raketter.

 

Agility er den klart viktigste statsen, den åpner virkelig for alternative vinklinger på bossene!

 

Mitt tips er altså: Forbedre statsene dine så mye du orker til å begynne med for du gidder ikke å gjøre det når du er ferdig med story'en :) Og gjør andre ting innimellom, kom deg opp på plasser det er vanskelig å komme seg, agenttårnet og den høyeste bygningen i spillet, gjør race og hopp gjennom ringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...