Johnnyflank Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hallo! jeg har hatt ADSL fra Bluecom/Ventelo i snart 2 år, men det siste halvåret har det vært sånn at hver gang det ringer til hustelefonen detter nettet ut, og jeg må vente 5 min. hva kan være årsaken? Jeg restarta modemet for litt siden, men da blei det veeldig ustabilt men det funka. kan det være noe med instillingene?
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Det er trolig splitteren som står på feil plass. Du må ikke ha telefoner før splitter.
Johnnyflank Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 nei vi har vanlig hustelefon, Hustelefonen er kobla nede men modem og de greiene er kobla til en telefon inngang oppe
mysteq Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Grunnen til at det detter ut da er at telefonapparat ikke er koblet via adsl splitteren... Endret 12. februar 2007 av mysteq
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Du kan skaffe deg en ekstra splitter og sette den på telefonen eller flytte den splitteren du har slik at den kommer før telefonen.
magnemoe Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 splitteren må stå før alt annet på telefonlinja. telefoner og evt avgreininger av kablen. et tips hvis du har en avgreining i gangen eller andre dumme steder er å sette splitten der og trekke en egen to leder kabel dit du har modem / router. Praktisk siden splitteren tar liten plass og ikke trenger strøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå