Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser utroligt bra ut, har du noen from for budsjett for dette?

 

Kansje montere 240mm radiatoren på bunnen eller på toppen av brønnene? tror det vil bli finere.

7928059[/snapback]

 

 

Budsjett?? hva er det? hehehe:P neida:P ja, har vel det, men skal ikke si noe annet enn at det tar litt for mye av lommeboka :ermm:

 

Ja, tror den vil bli plassert litt lenger ned, men det kommer en pumpeindikator og en LCD-skjerm over den, så det ikke blir så tomt ;) tror det blir seenes bra ut :)

 

Takker for responsen :thumbup:

Lenke til kommentar
2 nesten helt like inlegg :nei:

7941717[/snapback]

 

 

Oi :p Det var ikke meningen :ermm: Er fjerna nå ;):thumbup:

 

 

Hvorfor ikke gå for en thermochill pa120.3 i front når du først slår til med cube case og greier?

7941789[/snapback]

 

Er enig at det hadde sett bra ut, men har en dual radiator fra før, så å bytte til en trippel vil føre til at den jeg har bare blir liggende :( Men får en singel til da, så blir trippel tilsammen :p Også vil det som sagt bli en pumpeindikator og en LCD skjerm over radiatoren så det ikke blir så tomt :thumbup:

Endret av Ludogamer
Lenke til kommentar

Er ikke lenge før det kommer noen kraftige updates nå :D Pakken fra Vcore ble sendt for noen dager siden :) I kveld kommer det nok ikke mer enn en liten update..

 

har ikke satt på plass hovedkortbrettet enda. Tenkte jeg skulle spørre om noen har noen idèer om hva jeg kunne gjort med det.. Hadde en tanke om å lakkere det svart?

 

Takker for svar og enventuelle forslag :thumbup:

Lenke til kommentar

Fint å høre :D

 

Fikk desverre beskjed om at skedsmolan er avlyst i dag :(

Så tidsfristen er jo borte da.. Skal selvfølgelig prøve å bli ferdig, men tror jeg gjør siste biten i helgen istedet for å bli ferdig til fredag. Har kjemiprøve på fredag som må øves til en del også :no:

 

Ellers så har jeg bestilt noe fra vendur i dag, for gavekortet :) Hva det er blir en liten overraskelse i slutten av prosjektet ;) Fant ut at den pumpeindikatoren ikke passer til den nye pumpa mi :( Men den plassen blir erstattet av noe som er minst like kult :p

 

Dere får vente i spenning ;)

 

Takker for positiv respons :thumbup:

Lenke til kommentar
Ser veldig bra ut så langt. Hvor er det du har kjøpt karbonfilmen fra?

8025670[/snapback]

 

 

Karbonfiberen ble kjøpt på torshov, på strømmen. Vet ikke om jeg skal fortsette å ha det på CD-romen.. ble ikke like fint som forventet. Var ikke helt fornøyd med kvaliteten på det heller :hrm:

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Utroligt genialt med de knappene, ossen farge på lysene skal du ha? Og går også ut ifra at det er kald katode lys du har.

8064459[/snapback]

 

 

Er nok ikke noen farge på lysene. Er UV. Men tenkte jeg skulle ha noen blå kald katode-lys under kabinettet :) Tror det kommer til å se bra ut :p

 

Takk for bra respons :D

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...