Gå til innhold

Mass Effect 70+ spilletimer. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Mass Effect ’s length has been subjected to many questions as Bioware talks up episodic content many people feared they’d leave content out of Mass Effect and sell it later. Luckily it doesn’t appear to be the case. In a recent interview when the developers were asked about the size of the game they responded saying it would be about 70+ Hours!
Ray Muzyka: I mean, it really depends on just how much you want to do on the uncharted worlds. I think it’s going to be about 40 hours or so for the main story, so it’s going to be a good-sized BioWare RPG just for the core part. Off the beaten path, there’s probably another 20 or 30 hours or so of stuff, or more, depending on how much you do and what order you do it in and all of that. It’s this non-linear exploration of uncharted worlds.

Link

asd.jpg

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

De sier 70, da er det ca 40 som er riktig. Utviklerne legger alltid tjukt på når de svarer på det spørsmålet...

Ikke at det er dårlig, kan ikke huske sist jeg brukte over 40 timer på et spill...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
De sier 70, da er det ca 40 som er riktig. Utviklerne legger alltid tjukt på når de svarer på det spørsmålet...

Ikke at det er dårlig, kan ikke huske sist jeg brukte over 40 timer på et spill...

7925384[/snapback]

 

Morrowind har jeg sikkert brukt 200+ timer. Oblivion rundt 50 så langt

Halo 1 har jeg nok brukt over 40 timer tilsammen

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Har nok brukt et par hundretalls timer på HALO 1 og 2 tenker jeg :innocent: Blir slik når det er oser kvalitet, da er det ikke bare lengden som avgjør hvor mange ganger man kan spille det. Samtidig kommer jo multiplayeren i HALO2.

 

Men tror nok at utviklerne holder ord! Dette her skal jo være det største spillet til BioWare, og jeg brukte litt over 30 timer på KOTOR uten å utforske noe særlig, men kunn nøt spillet. Og jeg kommer GARANTERT til å stoppe og sikle noen steder på dette, samtidig skal jeg spille i et lavt tempo og ikke forhaste meg :dribble:

Lenke til kommentar

Ai ai. Jeg som ikke er ferdig med hovedquest i Oblivion ennå.

 

Konsollen min tok sitt siste sukk i helgen etter å ha hengt i div. spill fram til da. Men så de fine røde lysene og nå bærer det inn på operasjonsstua for lobotomering. Håper jeg rekker å få den tilbake og gjøre meg "ferdig" i Oblivion før neste episke tittel er i hus.

Lenke til kommentar
Jeg brukte selv ca 30 timer på KOTOR1,

7925548[/snapback]

Hmm... må nesten dra litt off-topic her..

 

Er det noen anntydninger om ett nytt KOTOR-spill i fremtiden?

 

Jeg elsket KOTOR1, da spesiellt pga Star Wars settingen og en glitrende historie. Sjefs darklorden i KOTOR1 var bare eksepsjonell.

 

KOTOR2 var også morro, men hadde ikke like god historie synes jeg.

Lenke til kommentar
Er det noen anntydninger om ett nytt KOTOR-spill i fremtiden?

 

Jeg elsket KOTOR1, da spesiellt pga Star Wars settingen og en glitrende historie. Sjefs darklorden i KOTOR1 var bare eksepsjonell.

 

KOTOR2 var også morro, men hadde ikke like god historie synes jeg.

7925766[/snapback]

Sjå her:

 

An interview about the video game incarnations of Star Wars, now that the movies are done, has revealed some great future LucasArts lineup details. Nextgen got Nancy MacIntyre, VP of global sales and marketing, to talk about how LucasArts sees the Star Wars future. Turns out that aside from planned TV projects they take upcoming games very serious.

 

She said: “We feel like it’s really important to make each Star Wars game an event, she explains. “Our fans want a logical progression of the Star Wars story line, so we are committed to only two Star Wars experiences a year [starting in 2007].”

 

She adds, “There will be one mega one like Star Wars ’07 and another that might be somewhat more specific, for more of a specific Star Wars audience. So in 2007 our primary goal will be Star Wars ’07 and you will see us do add-ons to our Star Wars Galaxies (MMO) and you will likely see us do some sort of Star Wars handheld game.”

 

MacIntyre continues, “We’ve also got Star Wars franchises like Knights of the Old Republic and Battle Front that we will not leave behind. It’s very important to us that we grow those franchises.”

 

http://www.videogamesblogger.com/2006/11/30/lucasarts-reveals-star-wars-game-plans-2-for-2007-beyond-that-knights-of-the-old-republic-battle-front.htm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...