Gå til innhold

X-Fi + vista + BF2 = krøll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde da at X-Fi støttet OpenAL. Det stot i alle fall et sted at BF2 skulle fungere normalt under Vista siden BF brukte OpenAL.

 

Men har også lest ett sted at Extreme Audio ikke støtter hardwareaksellerasjon i spill. noe som betyr at det ikke går ann på noen spill.

Kjipt for deg hvis det er sånn. Vet hvordan det føles å kjøpe noe som ikke fungere som du trodde dets kulle for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Har fått opp den nye maskina og bruker vista på den. har innstallert bf2 og når jeg prøver å sette lyd enheten til x-fi får jeg melding om at det ikke er støttet ellerno. er dette på grinn av vista eller er det lydkortet sin feil?

 

Jeg har vista ultimate og x-fi extreme audio utgaven.

7921800[/snapback]

 

 

Hadde også dette problemet men det hjalt og sette "game mode" i driversettings, da ble det normalt igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har X-fi extreme gamer heter det vel.. og Vista. Jeg fikk ikke mic'en til å fungere så jeg lastet ned nye drivere fra creative og da jeg installerte dem fikk jeg blåskjerm og all lyd forsvant. Systemgjennopprettet meg tilbake og fikk tilbake lyden men i betydelig dårligere kvalitet. Får prøve å avinstallere kort og drivere og legge alt inn fra børjan igjen.. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...