Gå til innhold

Hva spiller du for tiden ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mohaa funker fett det i 800 x 600 med alle effekter på med gf2mx/400 kort! med hjelp av xp 1700+ og 768 ddr

 

untatt i skogen der det snør! der dreit kortet på draget og jeg måtte skru ned til null og 640 x 480

 

 

spiller transport tycoon deluxe og settlers 2 gold edition jeg!

 

er moro det

Lenke til kommentar

Spiller en del RTCW, har gjenomført det før men nå prøver jeg å få alle secrets og alt treasure. Kjempe bra stemning i gravkammeret der de på tente zombiene regjerer. :smile:

 

Akuratt nå spiller jeg MyPHPpa:

 

http://khan.stoney.cinetic.de/main.php <-Planetarion ripoff.

 

Jeg gikk lei Morrowind, figuren beveger seg T-R-E-G-T. Gikk også lei Warcraft III og satte meg fast på Bandits: Phoenix Rising.

 

Allsop

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg spiller mye rart, jeg:)

ingen her som spiller på b.net? :smile:

 

Joa... Spiller StarCraft ganske ofte, men i det siste har kompisene mine tydeligvis tatt juleferie, så da blir det ikke så mye æksjn. :(

StarCraft mulitplayer er det jeg spiller mest av, sammen med noen steingamle greier som jeg trodde jeg hadde mistet og som jeg fant under en større ryddesjau, nemlig Privateer 2: The Darkening.

 

Ellers venter jeg spent på Freelancer da... Hvis det er bare halve spillet av det Privateer 2 er så skal jeg garantert kjøpe det :)

Lenke til kommentar
Jeg spiller vel for det meste de gode gamle klassikerne (Har en p2 400 mhz :roll: ) som Blood åg Elasto Mania (Skal nok fullføre det en dag)

 

Når du har fullført de ofisielle brettene som følger med Elasto Mania, ligger det "noen" tusen ekstrabrett rundt om på nettet og venter på deg, hehe

Lenke til kommentar
Jeg spiller vel for det meste de gode gamle klassikerne (Har en p2 400 mhz :roll: ) som Blood åg Elasto Mania (Skal nok fullføre det en dag)

 

Når du har fullført de ofisielle brettene som følger med Elasto Mania, ligger det "noen" tusen ekstrabrett rundt om på nettet og venter på deg, hehe

 

Jeg vet :).. har 2-3000 ekstrabrett inni levels mappa.. som jeg skal fullføre en dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...