Gå til innhold

Ütorrent, kjøre to stk

-=Petter=-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer på om det er mulig og få kjørt to prog av det samme... Har prøvd og innstallere det to ganger i forskjellige mapper, men starter bare opp det samme...

Skulle gjerne ha fått gjort dette... Er det mulig? Liker det prog har prøvd mange andre, men syntes de fleste andre krever mere resurser enn dette og slike ting.

MVH

Petter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Regner med at du mener µtorrent? (µ=1/1 000 000). Tror ikke det du spør om er mulig, og forstår ikke helt hvorfor du vil gjøre dette. Hvis du kan forklare hva du ønsker å oppnå, kan vi sikkert hjelpe deg.

Skrevet

rett og slett fordi jeg da liker klienten bra.. og at hvis jeg er på flere torrent sider som da deler den samme torrenten.. så blir den rett og slett helt rar... hvis jeg seeder 20 stk på en side og 4 på en annen side... så står det plutselig at jeg deler 40 på dene ene og slik... vil tro det er fordi dem da plutselig har den samme torrenten og dele... eller noe i den duren

Skrevet

du kan kjøre samme prosessen (programmet) med ulike brukere. Høyreklikk på snarveien til programmet og velg "kjør som". Der finner du deg en bruker (administrator/gjest, eller lag en selv via kontrollpanel->brukerkontoer)

men: jeg forstod ikke helt vitsen :p

Antar du ikke prøver å laste ned/opp samme torrenten med begge "versjonene" av programmet? Det vil neppe fungere særlig bra...

Skrevet

det er det jeg ikke skal...

Men prob er at det av og til ligger den samme torrenten ute på tor forsjellige torrent sider... og da baller det når jeg laster ned fra begge sidene med samme klient

Skrevet

Hvorfor vil du laste ned den samme torrenten fra to forskjellige sider da? Er vel en grei sak å først prøve den ene torrenten, og så den andre etterpå?

Skrevet

Du vil kunne seede en film fra en tracker på flere andre trackere ikke sant ?

Isåfall kan du bare legge til torrenten fra den andre trackeren med samme navn osv, så den rehasher filen. så om alt stemmer skal du ha 2 filer som heter det samma på utorrent. Viktig at tingene heter det samma

Skrevet

tror egentlig ikke dere forstår hva jeg mener for og være ærlig.

Problemt ligger i at trackerne ikke skjønner hva som skjer, hvis den samme filen blir delt hos begge traxkere... selv om jeg i prinsippet kun bruker den ene trackeren til den filen...

Derfor vil jeg kunne kjøre en client pr trcker... Men det virker som om det ikke er mulig... så da får vi bare lavære og kjøre samme program. to ganger... Da får man finne et annet og kjøre sammen med den jeg kjører nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...