robiwan Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Tenkte jeg skulle benytte meg av det tilbudet som lå ute nå, hvor du kan få oblivion til 159 var det vel. Men jeg er veldig usikker på om jeg skal kjøpe det til 360 eller PC. Jeg har lånt spillet av en kamerat til PC, og det flyter veldig bra så det er ikke no problem. Men saken er at jeg Skal kjøpe meg ny 40" TV og 360, så jeg lurer på hvordan det er å spille det på 360 kontra PC? Håper ikke jeg byr opp til krig nå...
Jakartabebopp Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Vel, jeg syntes Oblivion først og fremst bør nytes på PC. Da kan man modde spillet, og det er noe som absolutt burde gjøres. (Men, for alle som ikke bryr seg om mods, ikke har videre problemer med autoleveling, er hypp på god grafikk uten å ha et monsterrig, og foretrekker å spille fra sofaen så er det ikke engang en diskusjon. Da er det x360 for et hvert lite øre)
robiwan Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Skrevet 10. februar 2007 men den leveling mod'en gjør den at det tar lengre eller kortere tid å spille gjennom spillet?
Campin Carl Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 (endret) den gjør hvor fort du avanserer i level tregere men du kan fortsatt kommeigjennom spille veldig fort Endret 10. februar 2007 av Campin carl
MiSP Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg vil si PC, ene og alene grunnet modding. Jeg kommer aldri mer igjen til å spille Oblivion uten Oscuro's Oblivion Overhaul og Kobu's Character Advancement System, rett og slett fordi det blir alt for repetitivt og kjedelig.
Valkyria Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 husk at på PC har du mange flere hurtigknapper og slikt, pluss at du kan modde det, og spille knights of the nine (the shimering isles når det kommer)
Hr. Jenssen Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Shivering Isles kommer jo til 360 også da. Jeg vil også si PC. Nå er jo Oblivion på en måte "latmannslaget", sånn at 360- og PC-versjonene er nærmest prikk like, men som de andre her sier, så har PC-versjonen uendelig mange tøffe mods som en bare MÅ ha for å gjøre spillet om til et skikkelig rollespill.
Lakus Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 husk at på PC har du mange flere hurtigknapper og slikt, Ikke uten mods pluss at du kan modde det Jepp, veldig god grunn rigth there og spille knights of the nine (the shimering isles når det kommer) Knigths of the nine er ute på X360! Kom samtidig som til PC! Shivering Isles kommer også til X360 samtidig som til PC. Sjekk opp ting før du sier noe Hvis du vil sitte i sofaen og spille avslappet velger du X360 verrjonen. Hvis du vil ha muligheten til å forme spillet til det spillet du skulle ønske det var via Mods, velger du Pc. Har selv hatt PC-versjonen siden launch og har brukt flere hundre timer på det der, både med og uten mods. Mest med. Har akkurat skaffet meg X360 versjonen og vil si at jeg synes det er like bra, bortsett fra at "default difficulty setting" virker for lett. Også savner jeg jo selvfølgelig mods litt da... Min anbefaling i-ogmed at du skaffer deg ny tv, kjøp deg "PC-TV" kabel, Trådløst tastatur og mus (eller X360 Windows kontroll, den kan burkes på PC), kobl Pc'en til Tv'en og spill det fra sofaen. Det er jo avhengig av at du har en Pc som takler spillet da. Håper det ble til mer hjelp enn forvirring, og la meg forsikre deg -Du gjør ett godt kjøp uansett,
Valkyria Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 (endret) Med hurtigknapper mener jeg slikt som hurtigknapp for å trekke sverd/bue/kniv/potion etc. har aldri sett knights of the nine til Xbox... og i og med det er en utvidelsespakke, regnet jeg med at man måtte installere den og slikt... siden jeg trodde knights of the nine ikke kom til xbox, så jeg heller ingen grunn til at the shivering isles skulle komme heller... Endret 10. februar 2007 av Grende
Lakus Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 (endret) Med hurtigknapper mener jeg slikt som hurtigknapp for å trekke sverd/bue/kniv/potion etc. Jeg og Man bruker "D-Padden" på X360 kontrolleren til hurtigtaster og det gir 8 hurtigtaster, sist jeg sjekket var det bare 8 hurtigtaster på PC også. (kanskje en Patch fiksa det eller noe?) har aldri sett knights of the nine til Xbox...og i og med det er en utvidelsespakke, regnet jeg med at man måtte installere den og slikt... Xbox Live Marketplace Laster ned, og spiller. Er som med alle de ofisielle pluigin'ene, de er også tilgjengelige for X360 på samme måte gjennom Xbox Live Marketplace. siden jeg trodde knights of the nine ikke kom til xbox, så jeg heller ingen grunn til at the shivering isles skulle komme heller... Greit nok, men du tok feil Endret 10. februar 2007 av Lakus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå