Gå til innhold

Okami til Wii, hadde vært perfekt?


OmaaarS

Anbefalte innlegg

Rollespillet Okami har vel en del av dere hørt om, og det har fått strålende omtale for grafikken og gameplayet. Dette er altså kanskje det siste toppspillet ps2 fikk i Europa, hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Her kan dere se et par filmer fra spillet, samten review

 

Etter å ha sett en del filmer og slikt fra spillet, var det første jeg tenkte. WOW, hadde dette kommet til Wii! Det ser jo helt perfekt ut, og det kunne løftet Wii ENDA litt høyere. Siden hovedpoenget med spillet handler om å male med en pensel for å utføre ting og tang, og i tillegg er ikke grafikken "next-gen" sånn 360&ps3 opplegg, men Wii-aktig. Så hva synes dere, hadde det ikke passet bra, eller er det bare jeg som synes det?

Endret av Omar2x6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rollespillet Okami har vel en del av dere hørt om, og det har fått strålende omtale for grafikken og gameplayet. Dette er altså kanskje det siste toppspillet ps2 fikk i Europa, hvis jeg ikke tar helt feil.

 

Her kan dere se et par filmer fra spillet, samten review

 

Etter å ha sett en del filmer og slikt fra spillet, var det første jeg tenkte. WOW, hadde dette kommet til Wii! Det ser jo helt perfekt ut, og det kunne løftet Wii ENDA litt høyere.  Siden hovedpoenget med spillet handler om å male med en pensel for å utføre ting og tang, og i tillegg er ikke grafikken "next-gen" sånn 360&ps3 opplegg, men Wii-aktig. Så hva synes dere, hadde det ikke passet bra, eller er det bare jeg som synes det?

7912187[/snapback]

Hadde vært perfekt med Wiimoten til å "male" med, ja.

 

Synd at Clover Studios gikk konkurs. :(

 

Tror nok jeg må kjøpe Ps2 igjen når Final Fantasy, God of War 2, og Okami er på markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...