Propofol Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Har tenkt på dette en stund, jeg vil lage meg en startside med egne linker og svarveier. Har ikke lyst til å bruke googles personlige visning. Har fint lite peiling på dette, håper at jeg kan få svar uten at folk bombarderer meg med "unyttig post" eller "google.no". Noen som har forslag til hvilken tjeneste jeg kan bruke? Tenkte på: Freewebs Freeservers Edit: Sikkert en del tråder om dette før, men finner ingen. Endret 9. februar 2007 av eilertsen
b-real Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hm..dette er et spørsmål om nett-tjenester..hey...vent litt.. Nei..hmm..jeg glemte det... Jo vent!! Vi har jo en kategori for Nett-tjenester..den kan vi bruke istede for OT-Annet!
Propofol Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Hm..dette er et spørsmål om nett-tjenester..hey...vent litt.. Nei..hmm..jeg glemte det... Jo vent!! Vi har jo en kategori for Nett-tjenester..den kan vi bruke istede for OT-Annet! 7909870[/snapback] Sarkasme med ett smil?
b-real Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Sarkasme med ett smil?7909896[/snapback] Nei, kjedsomhet. Men nå tilbake til topic
myhken Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Du bør starte med et Web redigerings program, som FrontPage,Macromedia Dreamweaver, Microsoft Publisher eller Adobe GoLive. Så lager du en side du liker utseendemessig. Så må du ut å hente slike fine søke linker, slik at du har en startside med de linkene du selv vil, og noen søkevinduer ala startsiden.no osv. De fleste søkemotorer har en enkel oppskrift (kode) du kan lime inn på siden din, for å få et søkevindu der. Men du bør starte med å lære deg litt HTML, og sette deg inn i ett av programmene over, slik at du kan lage deg en "proff" side som du er fornøyd med. Hvor du plasserer siden din, kommer senere. Det beste er å lage den på pc'en først. Husk at de fleste gratis stedene krever at du har mye reklame på siden din (eller en banner på topp/bunn) og da er du jo egentlig like langt som å bruke en normal startside. Det finnes jo også en rekke webside generatorer der ute, men jeg har ingen erfaring med disse, så da må nok noen andre hjelpe deg.
Propofol Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Du bør starte med et Web redigerings program, som FrontPage,Macromedia Dreamweaver, Microsoft Publisher eller Adobe GoLive. Så lager du en side du liker utseendemessig. Så må du ut å hente slike fine søke linker, slik at du har en startside med de linkene du selv vil, og noen søkevinduer ala startsiden.no osv. De fleste søkemotorer har en enkel oppskrift (kode) du kan lime inn på siden din, for å få et søkevindu der. Men du bør starte med å lære deg litt HTML, og sette deg inn i ett av programmene over, slik at du kan lage deg en "proff" side som du er fornøyd med. Hvor du plasserer siden din, kommer senere. Det beste er å lage den på pc'en først. Husk at de fleste gratis stedene krever at du har mye reklame på siden din (eller en banner på topp/bunn) og da er du jo egentlig like langt som å bruke en normal startside. Det finnes jo også en rekke webside generatorer der ute, men jeg har ingen erfaring med disse, så da må nok noen andre hjelpe deg. 7909980[/snapback] Neineinei.. jeg leter etter en helt enkel webeditor.
Arne Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hæh? Programma som myhken2 viser til er då heilt enkle webeditorar? Sjølv starta eg med namo webeditor. Just fucking google it.
Kontorstol Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Les igjennom guidene på htmldog.com.. Da har du et greit utgangspunkt, og siden du vil ha en så enkel som mulig editor, kan du bruke notebook (notatblokk)
Arne Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Eg trur det guten er ute etter er ein WYSIWYG-editor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå