Gå til innhold

druid eller rogue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lvl 60 druid og lvl 64 rogue nå. hvem vil dere anbefale å spille på? lvl til 70 og da gjøre pvp som jeg satser på?

jeg er usikker, jeg liker dem begge så gått hehe.

noen som kan si for og imot her?

trenger hjelp til å velge :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva med å levle opp Roguen først, og deretter Druiden, så ser du hvem du liker best på 70?

7909651[/snapback]

har egentlig ikke tid til å legge ned så mye arbeid i begge char :( derfor spør jeg,

tar jo litt til å lvl til lvl 70 :hmm:

Skrevet
Hva med å levle opp Roguen først, og deretter Druiden, så ser du hvem du liker best på 70?

7909651[/snapback]

har egentlig ikke tid til å legge ned så mye arbeid i begge char :( derfor spør jeg,

tar jo litt til å lvl til lvl 70 :hmm:

7909672[/snapback]

Det dummeste du kan gjøre er og spørre om noe slikt som dette. Finn det ut selv. Du må tenke på hva du liker best! 60->70 tar ikke såååå lang tid!

Skrevet

Ville også valgt druid. Helt syke i pvp nå om du har peiling, og er en hybrid, så det blir liksom en warrior/rogue i ett. Vel, bearform er bedre enn en warrior, men ;D

Skrevet (endret)
Vel, bearform er bedre enn en warrior, men ;D

7911807[/snapback]

værste er at det er sant :(

7912043[/snapback]

vel kan ikke si at dmg i bear er bedre enn en warrior med arms/fury spec

men armor osv i bear er latterlig...

ville lvla druid var jeg deg de crow form lvl 68! :p

Endret av kalken
Skrevet

Holder på med å få druiden opp på 70 nå (66 om en times tid), og det frister veldig lite å spille på en klasse som ikke kan heale + dispelle sånn noenlunde.

Med litt romslig inventory kan du fint ha forskjellig armor til å kunne stille som tank, dps og healing, og nå som to fryktelig gode resto-talenter er slått sammen med to som tidligere var i balance (-0.5 sec på Healing touch + 10% fysisk skade, samt 15% manaregen in combat + 10 instant rage ved bruk av Enrage) kan en feral-druid heale ganske bra med propert gear (noe som heller ikke er noe stress i Outland, siden det er mye +dmg/healing eller +healing på questrewards).

Det som jeg syns gjør druid bedre enn en rogue, er at de er fryktelig allsidige, og man kan klare veldig mye uten hjelp fra andre. Eliter som kan stunnes/rootes kan man i teorien klare selv, vha Bash (5 sec stun i bearform), Maim (2-6 sec stun i catform, mer per combopoint), Entangling roots/Nature's grasp, alle kan brukes for å komme seg på avstand, heale seg selv og evt. drikke en manapot/innervate for å være klar til neste gang man må ut og heale.

Også får man gratis "mount" på lvl68. 1000 goldsebasser spart.

Skrevet
også epic flying form med quest på 70 ;)

7912615[/snapback]

Vel - må likevel betale 5k for training.

Questen er sikkert lang som et vondt år, så kan likesågodt betale 200 g for epic flying mount ;)

Skrevet
også epic flying form med quest på 70 ;)

7912615[/snapback]

Vel - må likevel betale 5k for training.

Questen er sikkert lang som et vondt år, så kan likesågodt betale 200 g for epic flying mount ;)

7914124[/snapback]

Husk at den er instant da :) Så kan ha en del fordeler, f.eks instant mounte om du blir corpse-campa.

Skrevet

Tja, det kommer egentlig ann på hva du vil gjøre. Rogues er fine i pvp, sliter mer med å komme med i endgame pve sikkert. Mangelen på healere gjør at du sikkert må regne med å heale en god del som druid. Om dette frister, velg druid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...