medlem-82104 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hei! Hver gang jeg skriver får PCen min "spasmer" og skriver følgende: vxcz, M,. vxcz M,. Om hverandre Noen som vet hva som skjer her?
Sigurd2 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Ville prøvd med et annet tastatur til å begynne med. Eller testet det på en annen maskin. Kan være at det har oppstått brudd eller kortslutning på baner eller ledninger i tastaturet. Endret 9. februar 2007 av Sigurd2
nebrewfoz Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Et eller annet gjør at mikrokontrolleren i tastaturet tror at tastene er trykket ned. Det kan skyldes flere ting. Brudd eller kortslutning er nevnt, "cola-søl" på tastaturet er en annen mulighet, og det kan jo hende at 5 tastebrytere har funnet det for godt å svikte samtidig, selv om det virker usannsynlig. Hvis det har kommet noe klin oppi tastaturet, er det faktisk mulig å skylle det vekk, har jeg hørt, men se om du finner en "oppskrift" på internett et sted før du gjør det, så unngår du kanskje de store tabbene. Hvis du har en laptop er vel neppe dette å anbefale ... Med så mange PC'er som kasseres i Norge i dag, burde det vel være mulig å komme over et ledig tastatur for bruk i en feilsøksituasjon eller som "backup".
medlem-82104 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Heh, glemte å si at den er bærbar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå