Gå til innhold

TES: Elven Gloves.. hvor er de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, nå har jeg altså en character, en fighter, som gjerne vil ha sitt sett med Elven Armor fullkomment. Han mangler bare Elven gloves, men hvor i helvete finner jeg dem? Er i level 31, og dere tenker vel at "fy faen, go for glass" liksom, men jeg vil ha elven! De fleste bandits bruker elven, glass og mithril, men sjeldent, sjeldent jeg ser noen bruke hjelmer eller gloves fra noen av disse typene. Hvorfor? Og er det en quest i Mage's Guild som fører meg til fyren med fullt Elven armor, som vist på det bildet foran en Ayleid-ruin? Bildet er kjent, kan bla. sees mens spillet loader. Takker for alle svar. :thumbup:

Har aldri sett Elven Gloves.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go for Glass! :p

Hehe, kanskje jeg skal gå tilbake til elven jeg og, den glasshjelmen jeg slet så lenge med å finne så bare teit ut. Den elven hjelmen jeg gikk rundt med før var mye kulere. :)

Kommer ikke på noe sted du er garantert å finne sånt, jeg har et par selv så det er ikke umulig. Som du sa selv, bandits bruker det ofte så du får vel bare raide alt du kommer over og håpe på flaks. På lvl31 bør du gå gjennom bandit områder som en naturkatastrofe...

Skrevet (endret)
Jeg mangler bare hjelmen til elven nå, men den er jo komplett umulig å finne. :hrm:

Ingen steder som den garantert ligger? Har skjekket alle butikkene også.

7904000[/snapback]

Ta deg en tur til grotter,Ayleid ruiner hvor det er banditt ringleaders.Disse har noen ganger Elven hjelmer.Har et skap med 8 stk[samler på hjelmer] i et av husa mine så du kunne fått av meg hadde det gått.Tålmodighet lønner seg heter det visst... :thumbup:ehh sorry gloves javel,men tror disse også kan finnes der

Endret av Dvil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...