Gavekort Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 jeg kjedet meg litt så begynnte jeg å tenke på little big adventure 2 hvor gøy det var. Synd at 3-eren ble avlyst *sukk* det var tider det! er det noen andre fans av Twinsen og lba?
Gromle Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Elsket LBA 1&2! Første gang jeg spilte demoen av enern, der man skulle rømme fra fenglset, var virkelig en spesiell opplevelse!
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Dette er vel en fin tråd å komme med dette spørsmålet i: Tror dere Twinsen er kalt opp etter planetens to soler? Twin Sun? LBA var et glimrende spill, husker jeg spilte det sykelig mye! Dessverre har jeg ikke prøvd LBA 2
Power-Z Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Lba2 er jo nesten det beste spillet i gjennomtidene. husker fortsatt verdnene, så sinnsyktbra det spillet, får nesten tåre i øyekroken når jeg mimrer på det. husker hvor kult det var når jeg fikk tak i bilen, og suste rundt, og alienene forkledd som kaktuser skjøt mot meg. Eller hvor genialt planeten med frankoene på var, med muldvarplandet under gassen.
Cutthroat Bill Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 LBA2 er uten tvil blant de tøffeste spillene som finnes. Har spillet, men laptoppens DVD-leser er ødelagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå