simmy Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Har et utrolig merkelig problem i Word 2003. Er koblet med tastatur og mus til en docket laptop. Til tider hender det at jeg sitter og skriver i word, da plutselig det dukker opp en meny. (Akkurat som om jeg høyreklikket midt på skjermen, poenget er bare at jeg har ikke gjort det). Word menyen dukker opp en gang iblant bare, men det er klart dette blir plagsomt i lengden, men dessverre virker det ikke som det er mulig å framprovosere feilen. Hvis det er noen som har en konkret løsning på dette blir jeg imponert.
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Prøv å sjekk noen innstillingene i Word. Forekommer problemet hvis du kobler fra det eksterne tastaturet, og bare bruker det interne? Prøvd å legge inn Word på nytt?
simmy Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Prøv å sjekk noen innstillingene i Word.Forekommer problemet hvis du kobler fra det eksterne tastaturet, og bare bruker det interne? Prøvd å legge inn Word på nytt? 7898863[/snapback] Har reinstallert word og office pakka på nytt uten hjelp. Som sagt er det ikke mulig å fremprovosere feilen, den bare kommer og går en sjelden gang. Men har også fått samme feilen på intern tastatur, så jeg tror ikke det er hardware relatert. Har også prøvd å bytte både den eksterne musa og tastaturet. Googling av dette problemet er mer eller mindre umulig også :/
xanonymx Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Det er vell ikke bare du som har komt borti knappen som ligger på venstre siden av H.CTRL knapp?
simmy Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Det er vell ikke bare du som har komt borti knappen som ligger på venstre siden av H.CTRL knapp? 7900764[/snapback] Hehe nei er nok ikke det. Det er som sagt noe som kommer og går, men tror ikke det er noen endelig løsning på det egentlig, men det er bare irriterende til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå