Gå til innhold

koster server penger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du ikke betale nei - men om du skal ha en brukbar server til å spille matcher på, bør du leie fra en serverleverandør, istedenfor å sette opp selv.

7898810[/snapback]

ja med mindre du har fiber linje med over 5mbit opp hastighet hjem da så :)

Endret av hiper
Lenke til kommentar

Har 20/10 fra lyse/haugaland kraft. Etter noen små innstillinger så hadde folk 25-35 i ping på servern. Og det er ikke så alt for ille. Iallefall ikke når en tenker på at den er ganske lik for alle og med stabil ping. Men det er jo "mye" i forhold til f.eks mbit som har 10 til 20 i ping.

 

Fulgte forresten guiden som det er linket til over.

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar
Jeg har 400 kbit ut og har hatt 5 folk på serveren med 30-40 ping. De bor visstnok i samme kommune men allikevel  :ermm:
Uansett, det kan ikke sammenlignes med ferdig oppsatte servere. Serverscripts, configs, hitbox, alt mulig piss om jeg ikke vet noe om, det er konfigurert til det beste.
Lenke til kommentar
Jeg har 400 kbit ut og har hatt 5 folk på serveren med 30-40 ping. De bor visstnok i samme kommune men allikevel  :ermm:
Uansett, det kan ikke sammenlignes med ferdig oppsatte servere. Serverscripts, configs, hitbox, alt mulig piss om jeg ikke vet noe om, det er konfigurert til det beste.

7900791[/snapback]

Jeg har da fikset rate og sånn etter alle kunstens regler men nå leter jeg bare etter scripts. Men jeg er enig i at å leie server er som oftest bedre fordi det tar tid å fikse serveren med riktige settings og slikt. Tviler på at så særlig mange andre enn folk som meg syntes det er spennende :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...