Gå til innhold

Def Jam: ICON demo ute. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fighting kan være gøy. Skal definitivt laste ned dette, men jeg er ikke spesielt begeistret for hip-hop/rap temaet. For meg kunne det like gjerne vært danseband. Sputnik vs. Ole Ivars? :p

Skrevet

Personlig synes jeg Def Jam: Fight for New York er det beste slåsspillet som har blitt laget til dags dato (OK da - av de jeg har prøvd i alle fall ;) ), og er derfor veldig spent på Def Jam: Icon.

Ut fra det jeg har lest så langt ligger dette spillet på toppen av ønskelisten min i alle fall. :yes:

Skrevet

Er demoen ute på PS store og eller? ;P

7897411[/snapback]

:!: :!: :!:

7897829[/snapback]

Klare ikkje dy meg :tease:

Fighting kan være gøy. Skal definitivt laste ned dette, men jeg er ikke spesielt begeistret for hip-hop/rap temaet. For meg kunne det like gjerne vært danseband. Sputnik vs. Ole Ivars? :p

7898028[/snapback]

haha! "Dænsbænd: Fight for køntrifestivalen!"

Eg trur det hadde blitt ein hit! Christer Sjögren hadde kicka *alle*

Skrevet

7898028[/snapback]

Produsentene har jo sagt at du kan legge inn egne sanger fra alle musikksjangere uten problem, som virker i forhold til omgivelsene på spillet. Duy kan godt legge inn OLE Ivars hvis du vil ;)

Skrevet

Utrolig kort demo.. Fightingen varer vel i 2 minutter før du blir kastet ut, å kan eventuelt spille en ny runde på 2 minutter.. Virket ganske kult, selv om jeg ikke klarte å ''grabbe'' han jeg spilte mot etter mange forsøk.. :p

Grafikken var slett ikke dårlig.. Blir spennende å se hvordan sluttproduktet blir, men føler jeg sitter igjen med en demo som det er vanskelig å dømme utifra :)

Skrevet

Skal laste ned når jeg kommer hjem fra jobb. Vurderer sterkt å kjøpe det til Ps3'en, men må se om jeg liker det. Har spilt alle andre i serien, og fornøyd med dem. Time will show

Skrevet

Synes ikke dette var så innmari rått. Var litt artig med den stilen på verden rundt deg, men det blir liksom litt for treigt i forhold til Tekken og andre slåssespill.

Skrevet (endret)

7898028[/snapback]

Det får du i rikt monn med Guitar hero, skal du se ;)

Endret av xstian
Skrevet

Er demoen ute på PS store og eller? ;P

7897411[/snapback]

:!: :!: :!:

7897829[/snapback]

Klare ikkje dy meg :tease:

7898028[/snapback]

haha! "Dænsbænd: Fight for køntrifestivalen!"

Eg trur det hadde blitt ein hit! Christer Sjögren hadde kicka *alle*

7898363[/snapback]

Ser humoren, men bare for å øke "ikke-fanboy"-cred'en min; hadde vært pokker så kult å ha f.eks. Gran Turismo HD på Live Marketplace da... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...