Gå til innhold

WoW-veteran søker råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger vel i emnetittelen...

Spillte WoW veldig, kanskje alt for aktivt for en stund siden, men tok pause, og bestemte meg heller for å satse på sport, resulterte i at jeg flyttet hjemmefra i en alder på 15 år, har snart gått et år, og vil tilbake til mitt gamle liv :p

Høres kanskje utrolig patetiskt ut for noen, men jeg savner livet mitt sånn som det var...

Spørsmålet mitt er da: Burde jeg igjen ta opp WoW + Expansion, eller vente på andre MMORPG's, i såfall, hvilke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du likte WoW, tviler jeg på at du vil like TBC noe mindre, expansionen er i allefall et kjempeløft for meg. Bortsett fra en måned i høst har hadde jeg ikke spilt siden juni i 2005.

Når det sagt, Age of Conan kommer vel til høsten, og er i allefall et spill jeg skal prøve. Ellers, hvis du liker grinding, grinding og atter grinding finnes det selvsagt Vanguard, som er bygget på det gamle Everquest-gameplayet.

Skrevet

Hehe!! Mulig jeg formulerte det litt feil der... Saken er at jeg har gått lei sporten jeg driver med, og har heller ikke lyst til å komme opp i noe høyere nivå, noe man gjør på denne skolen... Om jeg skal fortsette ville det vært på mitt egne lille patetiske nivå :p

Skole er 30 timer uken mens trening er 32 på det meste, med andre ord, trening er alt man har her nesten... Savner bare all fritiden hjemme, og om jeg tilfeldigvis skulle begynne å spille MMORPG igjen skulle jeg jo ikke nekte meg selv det :p

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

Dersom du ønsker å finne en middelvei så kan du jo satse på diverse rpgs som ikke er massive, feks. Hellgate: London og Two Worlds? Hellgate har jeg fulgt med ei stund, og gleder meg veldig til det, mens Two Worlds vet jeg lite om, men det høres i det minste ut som grei underholdning!

Siden du er en eks-wowspiller regner jeg med at du har hørt om Guild Wars og funnet ut at det ikke er noe for deg :)

Skrevet (endret)
Skal da ikke være så vanskelig å spille WoW, men samtidig ha et liv utenom det.

7892805[/snapback]

Nei, nemlig.

Jeg synes det er sykt at folk ikke kan kontrollere dette. Både jeg og kjæresten spiller/spilte wow (Jeg slutta, siden hun skiftet server 2 ganger i uka). Men vi klarer da å ha et liv fordet.

Folk som bli avhengig av slike ting må bli påvirket utrolig lett.

Endret av Neppe
Skrevet

7892805[/snapback]

Har aldri vært noe problem å kontrollere det.. Grunnen til at jeg spillte så mye som jeg gjorde var fordi jeg valgte det, men hadde ikke problemer i sosial livet ellers, var lykkelig rett og slett :p

Men vil noen av disse rpgene dere ramser opp funke på lokkede nettverk?

Skrevet (endret)

Jeg blir i allefal for oppslukt i wow av og til. Så derfor driter jeg i å begynne å spille nå som TBC er kommet ut =p

Har et søskenbarn som spiller wow, han blir litt for oppslukt av det kan man si... Slutta jobben når TBC kom ut. Han gidder ikke å gå til sosialen for og sende inn sånn søknad for å få penger til husleie etc.. =/

Så det varierer vel fra person til person.

Endret av FleshEater
Skrevet
Jeg blir i allefal for oppslukt i wow av og til. Så derfor driter jeg i å begynne å spille nå som TBC er kommet ut =p

Har et søskenbarn som spiller wow, han blir litt for oppslukt av det kan man si... Slutta jobben når TBC kom ut. Han gidder ikke å gå til sosialen for og sende inn sånn søknad for å få penger til husleie etc.. =/

Så det varierer vel fra person til person.

7898309[/snapback]

Da er det jo alt gått over til ekstreme tilfeller :dontgetit:

Men kan innrømme at jeg har droppa skole en eller flere ganger før :p Men det var helt i starten, kunne bruke hele dagen på å se på miljøet rundt meg :p ALT VAR FETT DEN GANG!!

Skrevet

7892805[/snapback]

Det er kanskje lett å si.

På akkurat samme måte kan jeg si "Det skal da ikke være så vanskelig å nyte en pils i ny og ne, eller en sigarett i ny og ne uten å bli avhengig av dette?"

WoW, Øl, Pils, Onanering, ja, utrolig mye som er avhengighetsskapende :) Noen tåler mer enn andre, både pga gener og andre faktorer.

Skrevet

Tok opp wow igjen, etter at jeg fant ut at jeg har betalt en månedlig avgift i over ett år, uten at jeg "visste" det. Måtte nesten få litt valuta for pengene, men den gang ei. Ble rett og slett kvalm når jeg satte foten atter en gang i Azeroth.

Ikke gi opp sporten så lett. Det må da gi deg mye mer å få kondis fremfor å sitte med krummet rygg foran pc'en som til slutt resulterer i en jævel av en pukkelrygg og du blir forkastet av samfunnet sosialt sett.

satt litt på spissen.

Skrevet

Hehe! Så klart, har ingen tanker om å slutte totalt med Volleyball, men nivået her er altfor høyt, iallefall for meg, ihvertfall det de bygger opp til, og derfor ser jeg det bedre for meg å komme hjem å spille, hvor nivået er betraktelig lavere :p

Samt slappe av med en kontrollert dose WoW :p

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Om du ikke hadde et sosialt liv da du spilte WOW, og følte deg lykkelig, da mener jeg at WOW er et problem.

7899757[/snapback]

Grunnen til at jeg spillte så mye som jeg gjorde var fordi jeg valgte det, men hadde ikke problemer i sosial livet ellers, var lykkelig rett og slett tongue.gif
Skrevet
Om du ikke hadde et sosialt liv da du spilte WOW, og følte deg lykkelig, da mener jeg at WOW er et problem.

7899757[/snapback]

Grunnen til at jeg spillte så mye som jeg gjorde var fordi jeg valgte det, men hadde ikke problemer i sosial livet ellers, var lykkelig rett og slett tongue.gif

7899831[/snapback]

Leste det og forstod det. Kanskje jeg utrykte meg litt feil, men tenk selv vil du prioritere et dataspill fremfor venner?

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet

Vel, nei, men såvidt jeg forstod gjorde han vel ikke det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...