Makky Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Bruker Outlook 2003, og har satt opp 5-6 epostkontoer. I Outlook 2000 var det en egen meny under "send" hvor man kunne velge hvilken epostkonto man ville benytte for å sende mailen. Finner ikke denne i Outlook 2003. Er denne funksjonen borte? Håper det bare er noe jeg har oversett og noen her inne sitter med kunnskapen om hvordan å få dette til
ilpostino Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hvis du går til oversikten over E-postkontoene dine og trykker på knappen "Bruk som standard" på venstre side skal det nok gå.
Moskus Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Finner ikke denne i Outlook 2003. Er denne funksjonen borte? 7888488[/snapback] Nei. Jeg finner denne muligheten ved å trykke på knappen "Kontoer" /"Accounts", rett ved siden av "Send"-knappen....
Makky Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Hvis du går til oversikten over E-postkontoene dine og trykker på knappen "Bruk som standard" på venstre side skal det nok gå. 7903994[/snapback] Veldig tungvindt måte å måtte innom innstillingene hver gang man skal sende en epost.
Makky Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Finner ikke denne i Outlook 2003. Er denne funksjonen borte? 7888488[/snapback] Nei. Jeg finner denne muligheten ved å trykke på knappen "Kontoer" /"Accounts", rett ved siden av "Send"-knappen.... 7904120[/snapback] Det stemmer! Takk. Tenkte ikke over den knappen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå