edds Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hei folkens! Jeg kjøpte meg et fancy Saitek Eclipse keyboard med blått lys osv idag. Problemet er at det får spill, hovedsaklig FEAR, til å hakke. Det kobles til med USB, og med en gang jeg drar det ut går spillet helt glatt. Det er altså en klar sammenheng. Vet noen hva det kan skyldes? Evt. hva jeg kan gjøre? Mvh. Edds
m0zzdart Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hei folkens! Jeg kjøpte meg et fancy Saitek Eclipse keyboard med blått lys osv idag. Problemet er at det får spill, hovedsaklig FEAR, til å hakke. Det kobles til med USB, og med en gang jeg drar det ut går spillet helt glatt. Det er altså en klar sammenheng. Vet noen hva det kan skyldes? Evt. hva jeg kan gjøre? Mvh. Edds 7886944[/snapback] link til keyboard? drivere?
edds Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Her er tastaturet. Saitek har vist sagt at ingen av tastaturene behøver spesielle drivere. Jeg tror det kan ha noe med USB-instillninger å gjøre. Noen som har peiling?
-SoniX- Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Her er tastaturet. Saitek har vist sagt at ingen av tastaturene behøver spesielle drivere. Jeg tror det kan ha noe med USB-instillninger å gjøre. Noen som har peiling? 7887032[/snapback] et litt long-shot forslag... avinstaller USB kontrolleren din og installer den på nytt igjen..
m0zzdart Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Her er tastaturet. Saitek har vist sagt at ingen av tastaturene behøver spesielle drivere. Jeg tror det kan ha noe med USB-instillninger å gjøre. Noen som har peiling? 7887032[/snapback] et litt long-shot forslag... avinstaller USB kontrolleren din og installer den på nytt igjen.. 7887102[/snapback] nyeste drivere? gå på produsenten sin hjemmeside og last ned da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå