Gå til innhold

Jakten på det perfekte tastatur


Anbefalte innlegg

Han har sagt at han ikke vil ha lys!

 

Det eneste tastaturet som oppfyller de fleste av kriteriene er Logitech UltraX. Eneste minuset er at det ikke har volumkontroll! De seks mediaknappene som er der, er diskrete. Mulig du kan binde dem til volum!

7890850[/snapback]

Vitsen med min post var bare å vise at direktelinken til et produkt lå hos databutikken. Lyset i Eclipse-tastaturene kan du skru av, til info. Ultra X er og blir skrøpelig ...

 

Men si i fra hvordan Speed Link tastaturet fungerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt Hipercomm Aluminium i lengre tid og vil ikke anbefale det. Har seg sånn at når jeg skal starte maskinen på nytt så må jeg ta tastaturet ut av usb porten og starte opp, så sette tastaturet inn igjen.

Ikke nok med det, men det har ødelagt 2 hovedkort da det var blitt defekt og jeg prøvde det på to forskjellige maskiner. Nå starte ikke disse maskinene opp lengere :/

 

Men Logitech sitt UltraX Media Keyboard vil jeg anbefale.

Lenke til kommentar
Ingen som nevner Logitech diNovo. Har selv G15, men blir ikke fortrolig med det. Etter at jeg fikk bærbar har jeg funnet ut at jeg liker det mye bedre enn store tastatrur ala G15. Så hadde jeg skulle kjøpt nytt tror jeg valget ville vært på deNovo.

7911825[/snapback]

DiNovo-serien er trådløs. De må gjerne kjøpes samme med en eller annen mus i en "desktop" pakke også :thumbdown: ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Da har eg fått og prøvd speed link. Ubrukelig til spilling, da knappene henger om en holder de for lenge nede. Men ellers ser det pent ut...

7983574[/snapback]

Ja ja.. da vet jeg hva jeg skal holde meg unna :cry:

 

Knirkingen og plastfeelingen på Saitek Eclipse er ikke bra, virket så bra til å begynne med, men det er noe rart med tastene :(

Lenke til kommentar

oj...det tastaturet såg jo helt rått ut "morten k". Mulig eg var uheldig med det SHG sendte til meg. Til vanlig bruk fungerer det helt fint, ganske behagelige taster å skrive på. Men som sagt, eg spiller en del FPS spill og der funker det ikke. Når eg for eksempel strafer, vil den ikke slutte å strafe når eg slipper tasten. Må trykke en gang til før den stopper. Og det skjer hele tiden, begge veier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...