Gå til innhold

Hva er forskjelden nå på horde og aliance?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Forskjellen er:

Kiddies ---> Ally

Voksne ---> Horde (bortsett fra BE)

7882796[/snapback]

Jeg er helt enig. Vi satt faktisk å diskuterte dette i guilden i går kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Forskjellen er:

Kiddies ---> Ally

7882796[/snapback]

7897285[/snapback]

Javel? Er 33 år spiller Alliance. Var Horde spiller først.

Evolution er en guild på Moonglade RP PVE. Lurer på hvordan det har seg at medlemene der er gjennomsnittlig 25 år..

Generelt er det mere "voksne" spillere der enn det er "kidz"

Slutt å vær så stereotypisk. :thumbup:

Skrevet

Sier det stikk motsatte. Jeg synes det var et helvete å spille på PvP realm. '

Ser du mener at RP spillere må ha en skrue løs, jaja.. det får være din mening.

Er ingen utpreget RP spiller selv, valgte realmet etter å ha gått totatlt lei av endeløse gankere.

Spiller ikke wow for å oppføre meg som en drittsekk. Har enda til gode å se en RP spiller oppføre seg som mange pvp spillere gjør.

Skrevet
Forskjellen er:

Kiddies ---> Ally

7882796[/snapback]

7897285[/snapback]

riiiiight.. ^^

Majoriteten av Ally-guildene på serveren min, har fler over 18, enn under..

Guildet mitt har en generell aldersgrense på 18 år, så der er alle over 18.. Og jeg regner med at det er noe lignende på Horde-side også. Det finns nok av kiddies på begge sider, så å si at Allys er kiddies, og hordes er de voksne, er det dummeste jeg noen gang har hørt. ^^

Regner med at aldersbalansen på horde og alliance er stort sett det samme i det store bildet..

Skrevet

RP spillere bruker tiden sin på å stå å føre lange meningsløse samtaler i Orgrimmar/Ironforge, samt prate rar dialekt til hverandre og ikke minsk KLAGE til GM på alt som ikke er IN CHARACTER nok for dem (get a life!!).

Startet min karriære på RP-serveren Argent Dawn (for der var det noen venner av meg som spilte). Flere folk i guildet fikk klage på b.la. character navn (noen klaget b.la. på navnet "Sputnik") og til syvende og sist fikk vi klage på guildnavnet vårt (og vi het en stund "Herd of Mulgore"). Da rant det over de fleste og etter MYE whining på wow-eu forumet ble hele guildet migrert til en PvE server. Og der har vi levd lykkelige siden...

Skrevet

Tar heller en flokk med RP spillere i Stormwind, enn en haug av drittunger som flyr rundt å tigger deg for gull, boost me plx osv. anyday. :)

Det du nevner om å stå i IF og SW å prate "meningsløse" samtaler er jo RP.

Altså derfor serverne er laget. Tydeligvis rollet dere alle feil server fra starten av.

Skrevet
Skal og sies at alle ikke skal feies under en kam...

7894022[/snapback]

Feie alle under en kam? :p Skjære under en stol? Stikke under teppet?.. Eller kanskje skjære alle over en kam? Hvordan var nå disse utrykkene?...

7897133[/snapback]

skrev jeg det feil? :ermm:

Skrevet (endret)
Tar heller en flokk med RP spillere i Stormwind, enn en haug av drittunger som flyr rundt å tigger deg for gull, boost me plx osv. anyday.  :)

Det du nevner om å stå i IF og SW å prate "meningsløse" samtaler er jo RP.

Altså derfor serverne er laget. Tydeligvis rollet dere alle feil server fra starten av.

7897795[/snapback]

Vel, at folk står å kaster bort tiden sin på å prate tull plager meg egentlig ikke så lenge det ikke går utover meg. Men det at RP-spillerne bruker så mye tid og energi på å rapportere andre for småpisse bagateller som et navn de ikke liker, tolererer jeg ikke (antagelig i 9/10 tilfeller er det sikkert bare en barnslig "hevn" for at vedkommende tagget en mob eller tok noe loot). Slike mennesker burde være sperret inne av menn i hvite frakker og gitt skumle medisiner.

Men jeg skal innrømme at jeg til tider var litt småirritert på dem som rollet chars på denne serveren i utgangspunktet. Takk og lov fikk vi flytte.

Jeg skriver dette for å advare mer normale mennesker mot å sette sine ben på RP-servere med mindere de vet hva de går til. Et galehus i mine øyne. Du får ikke XP og Epics for å være in-character.

PS: Hordesiden er ikke så plaget med tiggende "shitkids". En og annen dukker opp, men det er kansje tilfeller jeg kan telle på en hånd i løpet av tiden jeg har spilt. "Shitkids" trenger bare bli voksene, RP-spillere trenger behandling :!:

Endret av Krapfoss
Skrevet

Spillet er ikke bare om Epics og XP :roll: Det handler om å ha det gøy. Folk har forskjellige måte å ha det gøy på. Noen synes det er gøy å rollespille, andre synes det er gøy med evig epixx grind...

Som sagt. alle som klager over RP servere har startet på feil server i utgangspunktet. Og ja, jeg rapporterer folk så ofte jeg får laget ny ticket. En periode "/Who" et jeg bare bolker mellom 10-20, 20-30, 30-40 osv, fant non-rp navn og massserapporterte dem.

Jeg spiller riktignok på en RP-PvP server, så det er endel mer av idiotene her enn på en vanlig RP server...

Skrevet (endret)

Du kan fint raide på en RP server også. Guilden jeg er med i ble startet i slutten av August / begynnelsen av September.

Vi begynte vel ikke ordentlig med raid før i slutten av September måned.

I løpet av den tiden frem til TBC release tok vi alle raid instancer frem til BWL.

Fire dager før TBC release banket vi også Nefarain. Sjekk gjerne profilen på magen min, så ser du at man får seg epics på en RP server. :)

En annen ting jeg skal være enig med deg i. Det er dessverre enkelte eltister på RP servere, såkalte RP Police spillere. Ja, noen ganger kan helt unødvendige ting bli rapportert. Men i utgangspunktet har dem som rapporterer rett, det er bare å lese server regler før man velger å starte opp der, og respektere dem som bruker tid på RP.

Det er faktisk spillere som ikke respekterer dette som er det største problemet.

Edit: Fiksa noen typos.

Endret av Darkrevan
Skrevet

Problemet er ofte at folk aldri gidder lese reglene før det er for sent (og gjerne ikke da en gang), gjelder generelt alt av spill, forum og andre former for online "ting".

Jeg var bare litt "sau" og ble med noen kompiser og spille på denne RP-serveren. Men hvor mange av dere har ikke begynt å spille på en server der for at noen dere kjenner spilte der fra før??

Og jeg skal innrømme at jeg fikk RP-spillere opp i halsen. Skrekk eksemplene er når man da f.eks. tar en pug 5-mann og plutselig begynner en to spillere en evig lang "in character" diskusjon midt instansen. Lite gøy.

Skrevet

Gjorde samme "feil" som deg. Rollet på en PvP server først pga RL venner spilte der. Fant jo fort ut at det ikke var noe for meg, men spilte der likevel i 97 dager pga kameratene, og nye folk jeg ble kjent med.

Hadde helt sikkert vært greit å spille der om det ikke var for enkelte spillere som bare bedrev bevist ganking, og kun spilte for å gjøre faenskap for andre.

Likevel, lite man kunne gjøre med det. Reglene er jo slik at det er lov.

Ville så langt bort fra det som mulig, og startet en alt.

Etter å ha browset diverse server forum, sett på hvor full en server var etc. startet jeg der jeg spiller nå.

Traff rundt lvl 16 to mennesker jeg holdt kontakten med, en av dem snakker jeg fortsatt med den dag i dag. Ingen av disse er utpregede RP spillere. Intrykket av folk jeg møtte på var mye bedre enn det jeg hadde opplevd på PvP serveren. Merket med en gang en mer voksen holdning og tone blandt folk.

Følte faktisk ikke en gang at noen prøvde trykke RP på meg.

Aldri sett det i instance sammenheng heller.

Synd at ditt første møte med RP ble på en slik måte, uansett dere kom dere bort fra det.

Innlegget ble langt, men jeg ville ha frem at ikke alle RP folk er folk som "Skulle vært på besøk hos folk med hvite frakker" :!:

Til slutt. Folk som er spydige, kaster dritt, ninjaer og ødelegger for andre er det mye mindre av også på slike servere.

Skrevet (endret)
Forskjellen er:

Kiddies ---> Ally

7882796[/snapback]

Uansett hva som er fakta, så er det slik det alltid kommer til å være i mitt hode også :)

Endret av LunarPoet
Skrevet
Til slutt. Folk som er spydige, kaster dritt, ninjaer og ødelegger for andre er det mye mindre av også på slike servere.

7898368[/snapback]

Antagelig siden det blir slått fortere og hardere ned på enn på vanlige servere? Jeg mener, man bryr seg jo faktisk om det andre spillere sier.

Men nå har vi egentlig gått over til en RP vs Normal (PvP vs PvP) diskusjon...

Skrevet

Ja, vi skled helt OT her hehe.

Men svarer på spørsmålet ditt. Kan ikke si det for sikkert, men jeg tror det.

Har hørt andre fortelle at folk har blitt banna for dårlig oppførsel, men kan ikke avkrefte eller bekrefte om det skjer oftere enn på et pvp realm.

Sikkert andre her som har bedre fakta om det en meg som kan svare bedre.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen, og kos dere med wow. :)

Skrevet
Ja, vi skled helt OT her hehe.

Men svarer på spørsmålet ditt. Kan ikke si det for sikkert, men jeg tror det.

Har hørt andre fortelle at folk har blitt banna for dårlig oppførsel, men kan ikke avkrefte eller bekrefte om det skjer oftere enn på et pvp realm.

Sikkert andre her som har bedre fakta om det en meg som kan svare bedre.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen, og kos dere med wow.  :)

7898858[/snapback]

Aldri mer normal PvE / PvP server for min del.

Det er nok av 1337kids og barnslige drittunger på RP- realms. Sammenligne det med vanlige servere så er det himmelen!

;)

Jeg får heller være litt i bakevja når det gjelder PvE- progresjon. Jeg liker å ha det OK mens jeg spiller, ikke å ha hurtigtast for Ignore.

Hmm...

Dette var visst også OT.

Selv om jeg spiller horde, og aldri kommer tilbake til alliance, mener jeg det er mer voksne folk på alliance... Blood Elf ftl (Jeg er visst BE selv) !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...