Gå til innhold

Hva er forskjelden nå på horde og aliance?


Anbefalte innlegg

Har ikke dranei priests også fear ward da? :p

 

Forskjellen er:

Skins

Byer

Quester

Racials

Priest racial spells

 

Men så er det ett problem da, når det kommer til shaman og paladin balanse. Hvordan få begge til å være 1) Unike classes med forskjellig spille stil 2) Balansert i PvP og PvE 3) Gjøre samme jobb, like effektivt, i Pve og PvP.

 

Det virker jo nesten umulig å få shamans og paladins til å være balansert og likevel ikke være så lik at det nesten ikke er forskjell. Men ja, trist at sidene nå er så like at "valget" såvidt kan kalles ett valg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forskjellen er:

Kiddies ---> Ally

Voksne ---> Horde (bortsett fra BE)

7882796[/snapback]

 

oh please, at du i det heletatt komer med det utsagnet motbeviser jo argumentet du prøver å få frem :roll:

 

min erfaring er at det er like mye drittunger på hver side. og like mange "voksne"

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
vi har fortsatt klasse ubalanser vil jeg bare nevne, det mest typiske eksempel er taurens som gitt samme gear som en tilsvarende alliance rase, vil ha overlegen HP og, i en warriors tilfelle, dermed ha høyere overlevelses rate i eksempelvis Tanking. et annet hyppig eksempel er priester og racials, med sin (allment betraktet) overlegne PvE racial på dwarf priests vs horde priests av alle raser gir alliance fortsatt en mulig fordel i dungeoncrawling. (tenker på fear ward her, som har gjort instancebosser som onyxia lettere for alliance enn horde).

7883712[/snapback]

Hordes racials er alt i alt mye bedre enn hva man kan få på alliansesiden. Eneste unntak er Fear Ward på Dwarf priests...

7889651[/snapback]

 

Ville aldri bytta Fear Ward mot min kjære Devouring Plague.. :)

Lenke til kommentar

Jeg vil si kanskje at horde oftere bruker gode taktikker, bruker hodet litt mer i bg osv...

 

Jeg vet dette selv fordi jeg starta en pala på alliance sia, noob, trenger ikke si mer.

 

Men så rerolla jeg tauren druid og stortrives nå.

 

Ett eksempel, jeg og en warr møter 1 priest, 2 roguer, og en shaman.

 

Jeg starter med å prowle inn, jeg og warrioren dreper priesten ganske kjapt, jeg trekker meg ut og står og healer warrior mens han lager kjøttkake av 2 roguer og shammyen.

Hadde en av roguene konsentrert seg om meg hadde vi tapt :p

 

Skal og sies at alle ikke skal feies under en kam...

Lenke til kommentar

70% av alle som spilte Alliance på den gamle serveren min, var kiddies eller generelt dumme folk. Og 70% av Alliance populasjonen var level 1-35 Night Elves som var medlem av guild som <Defenders Of (Servernavn)> eller <LOLipop>

De fleste av disse var rogue og hunter

 

Verste serveren jeg har spilt på, vil bare glemme alt, huff.

NEI jeg sier ikke at det er slik på alle servere >.>

Lenke til kommentar
nå skal det vel sies at flertallet av unge folk over 18 sitter ikke å spiller

dataspill..... De fleste er vel yngre end det.. (kanskje ikke dette er tilfellet i

wow.. ? det vet jeg ikke helt), men det er vel naturlig at det er mange kiddz

på de fleste servere..

7894311[/snapback]

Rart at vær gang jeg er i en pug og noen sier "age?" i party chat er mellom 20 og 30... :roll:
Lenke til kommentar
vi

Hordes racials er alt i alt mye bedre enn hva man kan få på alliansesiden. Eneste unntak er Fear Ward på Dwarf priests...

7889651[/snapback]

 

Ville aldri bytta Fear Ward mot min kjære Devouring Plague.. :)

7893178[/snapback]

Nei, hva skal Undeads med fear ward?! :!: Men skal en gjøre mest mulig skade i PvE er jo nå både racials til Troll og Orc blitt grisebra. Troll mage, rouge og hunter gikk fra å være "lol" til "imba".

Lenke til kommentar
Forskjellen er:

Kiddies ---> Ally

Voksne ---> Horde (bortsett fra BE)

7882796[/snapback]

 

jaha? det var jo sakelig... de fleste som er 35+ er jo på ally faktisk..

og du høres ut som er på horde ikke sant? (ironi)

 

ON: forskjellen er jo utseende (ally e pen) plassen man begynner og rasials

Endret av eggenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...