Gå til innhold

SE K810i - bilder, specs og synspunkter


Anbefalte innlegg

Sjønner at folk er litt skuffa, men det er sagt av bl.a bmwm3 turbo at det ikke ble så mye spennende denne gangen. Synes K810 er griselekker personlig da, men smaken er jo som kjent...ja dere sjønner. Det jeg synes er kjipest er at ikke video oppløsningen er justert. Hadde den vært det ville tlf vært mye mer attraktiv for meg ivertfall. Blir nok en del spennende på 3gsm. Jeg gleder meg :dribble:

7886347[/snapback]

 

Vel, bmwm3 turbo nitro her...

:)

Først blir low end, mid end presentert, og gamle modeller i nytt skall blir presentert (dette er hva vi så igår)

Det vil ikke bli vist mer på 3GSM, ei heller på Cebit, neste presentasjon er ikke før slutten av Mars, evt April.

:)

Da vil vi imidlertid se flere hyggelige og etterlengtede nyheter, bl.a flere i metal bl.a.

Cybershot serien vil bli utvidet.

Bravia er fremdeles et stykke unna.

:)

 

Håper det gjorde ting litt klarere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bmwm3: Hørt noe om handycam-serien?

7900449[/snapback]

 

Handycam som egen serie er kansellert, litt uvisst hva som skjer med denne brandingen.

Men det blir ikke noen egen handycam mobil som N93 altså.

:)

 

Men dette er off topic, la oss holde oss til tema, og for vidre spm, send meg heller en pm, ok?

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har lest litt om k810 på sonyericsson.com.. Er det sant at den IKKE støtter MP3/AAC ringetoner? Og at den ikke støtter organiser/kontakter?? (Er ikke det adresselisten??) Det får jeg til svar når jeg sammenligner k800 og k810.

 

Men en bra ting er redesignet av linselokket. Det er helt tragisk på k800. Jeg klarer å åpne det hver gang jeg tar den ut av lommen.

 

 

 

z

Endret av Zleepy
Lenke til kommentar

Hvorfor venter egentlig SE så lenge med å lansere K810 egentlig? K800 er jo en suksess, så hvorfor ikke bruke K810 til å selge enda mer av den? Og om ryktene er riktig så kommer jo 5 megapikseltelefonen til SE i sommer også, så da vil jo folk som kunne tenkt seg K810 droppe denne til fordel for K850/K900.

 

Synes ikke andre det er litt spesielt, nå er det ikke så mange 3 megapikseltelefoner på markedet som har "det meste av funksjoner", hvorfor vente 3 måneder til det er betraktelig flere telefoner å konkurrere med?

 

Tror SE hadde vært smart om de hadde sluppet den nå jeg. OG det er synd, for jeg kunne tenkt meg den, men når den kommer er det garantert noe mer som frister da, desverre.

Lenke til kommentar
Har lest litt om k810 på sonyericsson.com.. Er det sant at den IKKE støtter MP3/AAC ringetoner? Og at den ikke støtter organiser/kontakter?? (Er ikke det adresselisten??) Det får jeg til svar når jeg sammenligner k800 og k810.

 

Men en bra ting er redesignet av linselokket. Det er helt tragisk på k800. Jeg klarer å åpne det hver gang jeg tar den ut av lommen.

 

 

 

z

8003207[/snapback]

 

Stemmer det at den ikke støtter mp3 ringtoner? Det ville jo vært merkelig, og det samme med kontakter. Noen som bekrefte avkrefte dette?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Irriterer meg at det er en stund til den kommer!

Trenger ny mobil NÅ, og kunne gjerne kjøpt k800i, men siden den sannsynligvis faller mye i pris når k810i kommer føler jeg meg tvunget til å vente for å ikke "tape" mye penger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...