Gå til innhold

De tre trubadurer serien, noen som husker?


Anbefalte innlegg

Var en spenningsserie som gikk før i påsken eller rundt jul, husker ikke helt, men tror den het noe lignende "de tre trubadurer". Det var en kort serie som handlet om tre trubadurer som levde i middelalderen og det var en slags komedie/spenningsserie med mange melodiøse sanger. Jeg husker at den var veldig spennende :dribble:

Serien kommer i samme sjanger som "The julekalender" som også var en komedie/spenningsserie i jula.

Husker at jeg aldr fikk se slutten av De tre trubadurer og lurer på om noen vet om et sted jeg kan få kjøpt dvd'en hvis den finnes?

 

Serien gikk på NRK forresten.

 

Noen som vet noe? Har så lyst på å se den serien igjen! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg savner den serien, selv om det skal sies at jeg ikke var særlig mange år da den ble sendt på TV. Det var rundt påsketider i 1997, og da var jeg vel 5 år gammel.

 

Men jeg mener også å ha sett serien i ettertid. Mulig vi spilte den inn på VHS eller noe sånt. Men jeg elsket den, det husker jeg! Selv om jeg også ble skremt til tider :love: Hadde vært kos å se den igjen, ja.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Husker det var solgt godteri i forbindelse med det. En liten svart metallboks med svarte saltpastiller i, og bilde av en heks utapå.

7875429[/snapback]

 

Jeg har tatt vare på en slik boks, fordi jeg syntes den var stilig.

hekseskuddbu9.th.jpg

 

 

I tillegg kom det ut et pose med vingummi som var formet etter ting fra serien. I den anledning ble det gitt ut postkort med klistremerker på:

 

hekseskudd2cw7.th.jpg

Lenke til kommentar

Jeg var nok ganske ung, for jeg husker kun at serien var fryktelig ekkel og skummel. Tror jeg fikk mareritt etter å ha sett slutten på episoden hvor en eller annen var hengt..? Eller husker jeg feil?

 

Husker også hekseskuddene. Fikk de i påskeeggene våre den påsken!

 

Er du sikker på at det ikke var potetgull ra serien også..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...