Gå til innhold

Diablo 2 Multiplayer og ører.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har nesten aldri hatt alt det du har med/på deg... hvordan får du tak i alt det der?

Har du komet langt... jeg ga som regel opp når jeg kom til 3 mappen.. da de alle små jævlene kom inne i jungelen :@

Skrevet
Diablo 2 er genialt spill.. :D Men må nesten kjøpe meg det snart.. Mindre lovelig verson dette her.. :( Må få med mange fra hw.no og spille en gang.. :)

7873559[/snapback]

Jeg tror jeg skal se om jeg finner den lovlige utgaven jeg også :)

Jeg kan være med :D

Skrevet

om dere er på vanlig Battle Net, så må dere skrive /f add Cgravem.

for det er meg :D spiller Paladin å Amazon så det holder! hvis noen vil ha utstyr å annet stash så si i fra Ingame! ;)

Skrevet

Jeg har diablo, og stol på meg: Spillet lagger så f***, alle itemsene er dupes(kopierte, som forsvinner etter x antall dager), og nå kan du til og med dupe dine egne runer uten å bruke hack, pga en bug :S

Så jeg har sluttet å spille det nå^^

Men uansett, diablo er sannsynligvis det beste spillet jeg har spilt :)

Skrevet
Jeg har diablo, og stol på meg: Spillet lagger så f***, alle itemsene er dupes(kopierte, som forsvinner etter x antall dager), og nå kan du til og med dupe dine egne runer uten å bruke hack, pga en bug :S

Så jeg har sluttet å spille det nå^^

Men uansett, diablo er sannsynligvis det beste spillet jeg har spilt :)

7878508[/snapback]

haha... det gjør det ikke hos meg :D

Men hvorfan fikk man til å kjøre det i ikke fult vindu?

Skrevet
alle itemsene er dupes(kopierte, som forsvinner etter x antall dager), og nå kan du til og med dupe dine egne runer uten å bruke hack, pga en bug :S

7878508[/snapback]

På closed?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...