SideburnsKongen Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Morn, prøvde akuratt litt multriplayer, når jeg dreper en person kan je ta øret til den personen jeg dreper.. Hva er det for noe, kan de brukes til noe? Endret 4. februar 2007 av Mr_Berg
VikinGz Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 takk for at du påminett meg det spille Jett hva jeg skal fordrive morgendagen med?
9001 Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Ahh, gode minner. Spørs om jeg ikke må lete frem skivene jeg også...
VikinGz Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 jeg har nesten aldri hatt alt det du har med/på deg... hvordan får du tak i alt det der? Har du komet langt... jeg ga som regel opp når jeg kom til 3 mappen.. da de alle små jævlene kom inne i jungelen :@
SideburnsKongen Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Diablo 2 er genialt spill.. Men må nesten kjøpe meg det snart.. Mindre lovelig verson dette her.. Må få med mange fra hw.no og spille en gang..
VikinGz Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Diablo 2 er genialt spill.. Men må nesten kjøpe meg det snart.. Mindre lovelig verson dette her.. Må få med mange fra hw.no og spille en gang.. 7873559[/snapback] Jeg tror jeg skal se om jeg finner den lovlige utgaven jeg også Jeg kan være med
redsword Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 om dere er på vanlig Battle Net, så må dere skrive /f add Cgravem. for det er meg spiller Paladin å Amazon så det holder! hvis noen vil ha utstyr å annet stash så si i fra Ingame!
SideburnsKongen Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Hadde sikkert flere tusen ører etterhvert ^^ 7874208[/snapback] Ikke på en gang håper jeg.. Blir fort liten plass i inventory da..
VikinGz Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 da var diablo 2 og exp bestilt Sånn.. da får jeg endelig en versjon med stemmer og lyder
Bob Sacamano Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har diablo, og stol på meg: Spillet lagger så f***, alle itemsene er dupes(kopierte, som forsvinner etter x antall dager), og nå kan du til og med dupe dine egne runer uten å bruke hack, pga en bug :S Så jeg har sluttet å spille det nå^^ Men uansett, diablo er sannsynligvis det beste spillet jeg har spilt
redsword Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 er det lenge til Diablo Restart da? skulle jo være det den måneden her.
Bob Sacamano Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 er det lenge til Diablo Restart da? skulle jo være det den måneden her. 7878516[/snapback] det er bare rumors
Lakus Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 det er bare rumors Kunne du ikke det Norske ordet og måtte derfor bruke engelsk?
VikinGz Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har diablo, og stol på meg: Spillet lagger så f***, alle itemsene er dupes(kopierte, som forsvinner etter x antall dager), og nå kan du til og med dupe dine egne runer uten å bruke hack, pga en bug :SSå jeg har sluttet å spille det nå^^ Men uansett, diablo er sannsynligvis det beste spillet jeg har spilt 7878508[/snapback] haha... det gjør det ikke hos meg Men hvorfan fikk man til å kjøre det i ikke fult vindu?
VikinGz Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 det er bare rumors Kunne du ikke det Norske ordet og måtte derfor bruke engelsk? 7879095[/snapback] Ryktte
Juleniss1 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 alle itemsene er dupes(kopierte, som forsvinner etter x antall dager), og nå kan du til og med dupe dine egne runer uten å bruke hack, pga en bug :S 7878508[/snapback] På closed?
VikinGz Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Noen som vet hvordan man får spilt diablo 2 i ett ikke fullskjerm bilde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå