Sindrelol Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Skaff deg 80-90 skill i Redridge Mountains(Hvis du er alliance). Etter det tar det ganske lang tid. Du kan spørre Rogue Trainer hvor du kan improve lockpick skillen din.
Cannabiskopen Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 noen lett måte å trene lock picking på 7859545[/snapback] Spørs hvor mye du har atm. Google "lockpicking guide + wow". Eller noe slikt.
StorPeder Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Her er en bra guide! http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=12911422&sid=1
Xeenon_ Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Pickpocket alle humanoids før du dreper dem når du levler. Du får lett +5 i lockpicking skill per level, noe som vil tilsi at du kan holde deg maxet hele veien opp til 70.
Rookie_NO Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Tenker du på at du får lockboxes på de? Eller mener du at LP skillet går oppover av pick pocket?
DaXoN Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 jeg har en rogue som er 61 med 110+ lock pick glemt og trene ^^ men hvor burde jeg trene det?`
Carl M Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg fant ut en fantastisk bra måte å lvle lockpicking på fra 250 til 300(eller kanskje det var 260->300), anyway: Blackrock Depths. Du kan begynne å lockpicke dørene der da, og det er 4 stykker rett etter hverandre. Gå inn i instancen. Lockpick døren til venstre, så til høyre og så venstre igjen. Inni rommet er det en låsemekanisme for døra videre fremme: Voila! 4 garanterte skills(Jeg fikk skillup HVER gang selv når de ble grønne mot slutten). Så går du ut igjen, resetter instance, repeat. Når du har resetta den 4-5 ganger elns står det at du har gått inn i for mange instances lately, da tar du bare og logger av gjør noe annet i en time, logger på igjen. Jeg tror jeg fikk 300 på to sessions.
Xeenon_ Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Mener selvfølgelig av lockboxene, sorry om jeg var litt uklar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå