TonyMontana Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Hei! Har akurat kjøpt meg ny rigg og set no og skal pusle den sammen. Kjøpte alt utenom PSU nytt da eg forsto det slik at den ville vere bra nok. PSU er en Enermax Silent plus 460W. HK er EVGA 681i SLI. Problemet mitt er at det ser ut som om eg ikkje har nok og rett kontakter. Utfrå PSUen er det kun ei 20pins power-kontakt og ei 4pins 12volt powerkontakt. Dette er nok til å dekke ATX-power kontakten(PWR1), men då har eg ingen kontakter som dekker 8pins kontakten(PWR2) Kva gjer eg? Må eg investere i ny PSU? Hjelp blir tatt i mot med takk! Endret 2. februar 2007 av TonyMontana
Bolson Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 20 pin skal i 24 pin på HK, 4 pin 12 volt skal i 8 pin (som er egentlig dobbel 4 pin 12 volt for å gi nok 12 volt til HK, jf alle PCIe x 16). Skal gå bra, men det finnes risiko for ustabilitet, avhengig av kvalitet på PSU. Om det er bra nok avhenger av resten av riggen din.
imfrommanndame Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Det finnes adaptere til dette. Sjekk Komplett!
TonyMontana Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Takk for rask tilbakemelding! Håper det ordner seg
TonyMontana Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Takk for rask tilbakemelding! Håper det ordner seg 7858266[/snapback] Då er maskina oppe å går uten noken form for problem. Eg har en ting å sei; gode gud for ein forskjell dette er i forhold til den avdanka socket a riggen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå