Gå til innhold

HP oppgradering til Vista


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som har fått ordene deres sendt. Har moduslink belastet visa kortet deres. For min del da når eg bestilte belastet de kortet og noen dager etterpå var pengene tilbake på konto.

8151973[/snapback]

Når kortet blir belastet for så å bli godskrevet igjen rett etterpå, er fordi de sjekker at kortet er gyldig og at det er disponible midler på det. Samme skjedde for min del. Nå har min ordre status: "Ordre godkjent", men det har enda ikke blitt trukket penger fra kortet.

Lenke til kommentar

Står fortsatt dette til meg:

COA bekreftet. Send inn kjøpsbevis. Behandlingen kan ta 10 virkedager etter mottak.

 

Sendte en ny mail med fakturaen onsdagen i forrige uke...

Når de skriver 10 virkedager, teller de med lørdag og søndag og da, eller er det bare mandag - fredag?

 

Må vite når jeg skal sende inn neste mail å mase :p

Lenke til kommentar
Tror det er veldig forskjellig hvor fort det går. Min endret seg for tre dager siden til "Ordre bekreftet", og siden da har det ikke skjedd noe. Bare å håpe de får ut fingeren snart!

8161963[/snapback]

 

Enig!

Har tatt 2 måneder og 13 dager siden jeg sendte inn bestillingen. Nå skal det sies at det var 28 dager før lanseringen av Vista, men likevell. Det har tatt laaaaaaaang tid! :hrm:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har også bestilt Vista gjennom moduslink, hvor finner jeg bestillingsnummeret mitt? Jeg har ikke mottatt en mail fra moduslink om bestillingen min en gang. Hele systemet virker tungvint og useriøst, merkelig at et slikt firma får et slikt oppdrag, da de tydeligvis ikke har kapasitet til å behandle så mange ordrer..

 

Takker for svar!

 

Mvh.

Erlend

Lenke til kommentar
Til dere som har fått ordene deres sendt. Har moduslink belastet visa kortet deres. For min del da når eg bestilte belastet de kortet og noen dager etterpå var pengene tilbake på konto.

8151973[/snapback]

Når kortet blir belastet for så å bli godskrevet igjen rett etterpå, er fordi de sjekker at kortet er gyldig og at det er disponible midler på det. Samme skjedde for min del. Nå har min ordre status: "Ordre godkjent", men det har enda ikke blitt trukket penger fra kortet.

8152689[/snapback]

 

Så vidt jeg har skjønt, kan mottaker av pengene reservere beløpet på visakortet ditt. Fra den datoen de gjør det, har de fire dager på seg til å gjennomføre transaksjonen. Får de ikke ut fingeren på denne tiden går pengene tilbake på kontoen din.. Jeg tipper at moduslink er like treige med dette som alt annet de foretar seg..

Lenke til kommentar
Det står dette hos meg:

 

Ordrestatus : Ordre godkjent

Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker

Transportør : Standard

 

Betyr det at det er på vei? Sendte inn min bestilling før jul.

8190188[/snapback]

 

Fikk du ordrenunmmeret ditt på mail?

8190202[/snapback]

 

Det har han helt sikkert gjort, men du kan komme inn på ordren uten ordrenummeret og. Det er bare å skrive inn COA-nummeret så kommer du inn ;)

 

Til meg står det at bestillingen venter på å bli sendt. Jeg håper på å få det en gang før påske... :whistle:

Lenke til kommentar
Det står dette hos meg:

 

Ordrestatus : Ordre godkjent

Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker

Transportør : Standard

 

Betyr det at det er på vei? Sendte inn min bestilling før jul.

8190188[/snapback]

 

Fikk du ordrenunmmeret ditt på mail?

8190202[/snapback]

 

Hos meg funka det ikke med COA-nr. Så måtte bruke bestillingsnr. Det fikk du når du la inn en bestilling på Vista. :)

Lenke til kommentar

Linken skal funke fint den....jaja, det vil nok ta sin tid.

Tror det var bra jeg kjøpte noen Vista lisenser i tillegg til den jeg får gratis. Hadde ikke orket å vente så lenge.

 

Nå har endelig Toshiba begynt å komme med noen drivere også, fikk lyd på den bærbare i går....noe jeg ikke har hatt siden jeg installerte Vista.

Skjermdrivere hadde de også fått til 7600 GO kortet mitt.

 

Bakdelen var at en av drivere jeg installerte gjorde slik at touchpaden min tok kvelden....finner ikke ut hvilken, og gidder ikke å stresse med det.

Venter til alle driverene er på plass før jeg gjør en ny installasjon av pc'en.

Endret av myhken2
Lenke til kommentar

Jeg har bare denne meldingen som har vart en liten stund:

Ordrestatus : Ordre mottatt

Leveringsdato : TBD. Sjekk på nytt om 1-2 uker

Transportør : Standard

 

Men er det noen som har fått tilsendt Vistaoppgraderingen til nå da?

 

Til du som ikke har fåt e-post ifra Modulink, du bør sende inn bestillingen på ny.

Jeg fikk den første bekreftelse-eposten veldig raskt. Men etter det, så har tiden drøyet.

 

Tenk på de som kjøper pc nå med XP MCE. Nå etter den 15 mars, så får man ikke lenger noen "gratis" oppgradering til Vista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...