Gå til innhold

HP oppgradering til Vista


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Da har jeg også fått pakken i posten. Må si jeg ble litt skuffet at det ikke var sånn cover som det er på de vanlige pakkene, men man kan ikke få alt her i livet heller... :tease:

8459173[/snapback]

Huh. Jeg skal være glad bare jeg får pakken. Nå er det 18 dager siden de påsto de sendte den...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg også fått pakken i posten. Må si jeg ble litt skuffet at det ikke var sånn cover som det er på de vanlige pakkene, men man kan ikke få alt her i livet heller... :tease:

8459173[/snapback]

Huh. Jeg skal være glad bare jeg får pakken. Nå er det 18 dager siden de påsto de sendte den...

8461002[/snapback]

 

Hehe...

Jeg har tross alt hatt Vista i over en måned da så at pakken kom var bare for å få skrevet inn cd-keyen slik at jeg slapp maset om å aktivere vista hele tiden...

Lenke til kommentar
Hehe...

Jeg har tross alt hatt Vista i over en måned da så at pakken kom var bare for å få skrevet inn cd-keyen slik at jeg slapp maset om å aktivere vista hele tiden...

8461026[/snapback]

Jeg har forsåvidt hatt Vista i hele betaperioden, men jeg har en engelsk DVD og lisensen er brukt på en annen PC. Jeg er ikke sikker på om nøkkelen jeg får fra HP kan brukes om jeg legger inn engelsk versjon, og uansett kan det ikke være mange dager til den kommer siden endel av dere har fått den i posten.

Lenke til kommentar

Bestilte oppgradering i slutten av januar, nå i den siste måneden har det stått: "Ordre Godkjent" på ordrestatusen...

Men idag når eg skulle sjekke på moduslink sine sider, så har statusen skifta til: "Ordre Kansellert". Nokon som har peiling på kva som kan ha skjedd? Eg har levert inn kjøpsbevis og alt anna som eg måtte gjere.

 

Hmm, dette luktar humbug. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Bestilte oppgradering i slutten av januar, nå i den siste måneden har det stått: "Ordre Godkjent" på ordrestatusen...

Men idag når eg skulle sjekke på moduslink sine sider, så har statusen skifta til: "Ordre Kansellert". Nokon som har peiling på kva som kan ha skjedd? Eg har levert inn kjøpsbevis og alt anna som eg måtte gjere.

 

Hmm, dette luktar humbug.  :thumbdown:

8464511[/snapback]

 

Det hørtes ikke bra ut...

Du burde kontakte dem snarest. Husk å ha med bestillingsnummeret.

 

Jeg fikk også en advarsel om kanselering pga feil med betaling.

Så jeg måtte betale på ny via bankoverføring.

Om du ikke får noen gode svar ifra Modusling, så burde du kontakte Microsoft og evt fabrikat.

 

Hos meg står det ennå:

Ordrestatus : Ordre godkjent

Leveringsdato : Bestillingen din vil sendes innen 7 arbeidsdager når betalingen mottas.

Transportør : Standard

 

Men det har nok gått 7 dager alt men :hmm:

Endret av snillekim
Lenke til kommentar

Sendte en mail til moduslink for å spørre om ordren min var ok, siden det står at den vil bli sendt innen 7 dager når betaling er motatt.

Fikk dette som svar, så det virker som om ting er i orden:

 

Please be informed that your order has been fully processed and validated; we have also received and processed your payment. Your order should be in line for shipment.

 

Due to the huge amount of orders we have received we are unable to give a specific date for shipment. Please be informed that you will receive a confirmation by email once we have shipped your product.

Endret av espeneppi
Lenke til kommentar
Sendte en mail til moduslink for å spørre om ordren min var ok, siden det står at den vil bli sendt innen 7 dager når betaling er motatt.

Fikk dette som svar, så det virker som om ting er i orden:

 

Please be informed that your order has been fully processed and validated; we have also received and processed your payment. Your order should be in line for shipment.

 

Due to the huge amount of orders we have received we are unable to give a specific date for shipment. Please be informed that you will receive a confirmation by email once we have shipped your product.

8468492[/snapback]

 

Dette svaret fikk jeg også, og ca en uke etter lå Vista i postkassen. Så de har null kontroll over hva som skjer tror jeg....så du kan nok vente pakken i posten innen kort tid om du er like heldig som meg.

Fikk aldri den mailen de skriver om at pakken ble sendt... :no:

Lenke til kommentar
----- Original Message -----

Subject: Bestilling av Microsoft Office-oppgradering 1xxxxxxx er blitt sendt

From: [email protected]

Date: Wed, April 25, 2007 20:28

Takk for at du sendte en bestilling av Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM.

Bestillingen er sendt. Du mottar bestillingen i løpet av 3 uker. Hvis du ikke har mottatt bestillingen, kan du kontakte oss via e-post [email protected] innen 1. mai for engelsksprÃ¥klige versjoner av produktet og 1. juni 2007 for ikke-engelsksprÃ¥klige versjoner av produktet slik at vi kan undersøke saken og sende din bestilling.

 

fikk denne mailen i dag. Noe rart siden jeg allerede har fått Vista i posten. Kanskje jeg får to?? :!: :!:

 

Eller så kom bare mailen en uke for sent :roll:

Lenke til kommentar

Har bestilt oppgradering for laptopen min (HP) som forhåpentligvis er på vei nå.

Har imidlertid i mellomtiden også fått ny desktop PC (også HP) og lurer på om jeg kan bruke den samme oppgraderings DVDen på den slik at jeg slipper betale porto/eks. gebyr to ganger. Kommer DVDen med egen key for Vista eller bygger Vista oppgraderingen på XP keyen jeg har fra før?

Lenke til kommentar
Har bestilt oppgradering for laptopen min (HP) som forhåpentligvis er på vei nå. 

Har imidlertid i mellomtiden også fått ny desktop PC (også HP) og lurer på om jeg kan bruke den samme oppgraderings DVDen på den slik at jeg slipper betale porto/eks. gebyr to ganger.  Kommer DVDen med egen key for Vista eller bygger Vista oppgraderingen på XP keyen jeg har fra før?

8483960[/snapback]

 

kommer med en egen KEY for vista

Lenke til kommentar
Men om du bestillte oppgraderingen i forrige uke, fikk du da en e-post med ordrenummer og alt slikt?

Jeg trodde ikke de ville godkjenne nye ordre etter den 30 mars jeg.

Du må også ha kjøpt maskinen innen 15 mars for å få rett til oppgraderingen.

8485629[/snapback]

 

min oppgradering ble sendt 14 april, jeg mottok den idag. Installert nå og ting funker godt så langt...

Lenke til kommentar
Men om du bestillte oppgraderingen i forrige uke, fikk du da en e-post med ordrenummer og alt slikt?

Jeg trodde ikke de ville godkjenne nye ordre etter den 30 mars jeg.

Du må også ha kjøpt maskinen innen 15 mars for å få rett til oppgraderingen.

8485629[/snapback]

 

Jepp, fikk e-post og alt mulig.

Laptopen det er snakk om ble bestilt før 15. mars men levert en stund senere. Tror faktisk desktopen jeg skal betille oppgradering til ble bestilt etter den 15. mars.

Lenke til kommentar

Tror faktisk desktopen jeg skal betille oppgradering til ble bestilt etter den 15. mars.

 

Så lenge du bestilte før den 30 mars, så går det ihvertfall fint.

Du kan jo sende en epost og høre hvordan det går med bestillingen.

 

Min bestilling venter forsatt på å bli sendt. Heldigvis har de 7 dagers sende-garanti :roll:

Så servicen er på topp :thumbup: Sikkert derfor det heter Express update :hmm:

 

Det nærmer seg 4 måneder siden jeg sendte inn bestillingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...