Gå til innhold

HP oppgradering til Vista


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, etter en mail til MS Support har jeg nå fått eskalert saken. En bekreftelse på at bekreftelsen er innsendt til Moduslink, ble idag bekreftet. :) Der stod at jeg skal ha DVD'en i hende innen 1.juni (1.mai for engelskspråklig ver). Jeg synes jeg ser det... Haha.

8395472[/snapback]

 

Sto det ikke det samme som i min mail at du må sende en mail/kontakte dem om du ikke har fått bekreftelsen på at DVD'en er sendt innen den tid?

Siden du nevner de tidsfristene......

Lenke til kommentar
det har nå tatt ca 3mnd, enda ikke noe vista... dettee er helt tragisk, hvor tregt det går

8395755[/snapback]

 

 

At det er dårlig info som er gitt til brukere, er ikke tvil om.

 

Men dere burde med utgangspunkt til nettopp det, beregne ventetid fra slutten av januar og ikke før. Dermed er ikke vel mer enn 2.5 måneder siden.

Jeg tror ikke at det er MS som svikter her, men at som er nevnt fra andre, leverandører har ikke utarbeidet gode nok rutiner for oppgradering.

Media må vel skrives om for de modellene det gjelder, fra produsentene/leverandørene, det er ikke vel bare å få en Dvd med Vista fra MS. Jeg vet ikke, Ikke umulig at de kommer på problemer vedrørende deployment av Vista i forhold til Win xp konfigurasjon som ble levert.

Det kan være mange årsaker. Det viktiste tror jeg er at de som har krav på det, får den, og ikke henge seg opp i ventetiden.

Lenke til kommentar
Sto det ikke det samme som i min mail at du må sende en mail/kontakte dem om du ikke har fått bekreftelsen på at DVD'en er sendt innen den tid?

Siden du nevner de tidsfristene......

8395546[/snapback]

 

Ja, stemmer det.

 

My bad.

Endret av Celsior
Lenke til kommentar

Fikk denne mailen fra moduslink i dag som svar på mail ang hvordan det går med bestillingen:

 

Dear Mr. Myhre,

 

Thank you for contacting the Upgrade Redemption Support Centre.

 

At the moment we are able to confirm you that we received your correspondence. Your order is complete.

 

You will receive a confirmation when your order is being shipped.

We have started shipping out orders, at this time we cannot provide you with a specific shipping date yet.

Please keep an eye on the website for your order status.

 

Please note the shipping will take approximately 6 weeks.

 

Kind Regards,

The Upgrade Redemption Support Centre

 

Toll-Free phone :

 

Lenke til kommentar
Fikk brev fra posten i dag om at de hadde fått en pakke fra ModusLink som måtte til fortolling...

Litt rart at den må inn til fortolling siden den ikke kostet mer enn 134 kroner :hmm:

 

Men men, den har værtfall kommet da :w00t:

8424087[/snapback]

 

Da burde min pakke være like rundt hjørnet den og. Med tanke på at min vart sendt 1 dag etter din.

Lenke til kommentar
Fikk brev fra posten i dag om at de hadde fått en pakke fra ModusLink som måtte til fortolling...

Litt rart at den må inn til fortolling siden den ikke kostet mer enn 134 kroner :hmm:

 

Men men, den har værtfall kommet da :w00t:

8424087[/snapback]

 

 

snakket med posten , dette er en feil av avsender og det er bare å ringe posten så sender de den videre uten fortolling.

Lenke til kommentar
Fikk brev fra posten i dag om at de hadde fått en pakke fra ModusLink som måtte til fortolling...

Litt rart at den må inn til fortolling siden den ikke kostet mer enn 134 kroner :hmm:

 

Men men, den har værtfall kommet da :w00t:

8424087[/snapback]

 

 

snakket med posten , dette er en feil av avsender og det er bare å ringe posten så sender de den videre uten fortolling.

8429590[/snapback]

 

Hvilket nummer ringte du til når du ringte til posten?

Var det dette nummeret: 810 00 710

Du måtte ikke bevise at det ikke trengte fortolling da?

Lenke til kommentar

Lurer på det samme eg og. Greit å vite før eg går å krangler med de på posten.

 

EDIT: Nå har eg akkurat ringt til posten. Syns eg fikk veldig uklare svar. Får sikkert ikkje varen får mandag. De sa de som sjekker verdien på pakkene ikkje jobber i helgene. Vi har da ikkje akkurat noe skikkelig ordrebekreftelse med navn og slikt fra moduslink for å bevise at verdien e feil.

 

EDIT: 2 Lurer på om skal prøve å ringe det lokale postkontoret istedfor. Kanskje eg kommer lengre der.

 

EDIT: 3 Finner ikkje noe nummer til det lokale postkontoret. Bare dette 810 nummer.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar
Fikk brev fra posten i dag om at de hadde fått en pakke fra ModusLink som måtte til fortolling...

Litt rart at den må inn til fortolling siden den ikke kostet mer enn 134 kroner :hmm:

 

Men men, den har værtfall kommet da :w00t:

8424087[/snapback]

 

 

snakket med posten , dette er en feil av avsender og det er bare å ringe posten så sender de den videre uten fortolling.

8429590[/snapback]

 

Hvilket nummer ringte du til når du ringte til posten?

Var det dette nummeret: 810 00 710

Du måtte ikke bevise at det ikke trengte fortolling da?

8430183[/snapback]

 

jeg ringte vanlig kundeservice 81000710 og ga dem referansen som står på brevet fra dem, de var klar over dette og hadde avklart dette med tollen, problemet slik jeg forsto det så hadde moduslink oppført en verdi på 182 euro på brevposten. Posten var ganske kjent med problemstillingen.

Lenke til kommentar
Når eg ringte virket det ikkje som de hadde avklart noe som helst. Vart du satt videre til tollen eller? Fikk iallfall bedskjed om at som drev med tolling hadde tatt helg iallfall.

8433123[/snapback]

 

 

jeg ble satt over til en dame som kjente til dette veldig godt, ringte veldig tidlig ca. 1100

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...