Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Skrevet
Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres.

Eller i mitt tilfelle, en reggissnus. Jeg kan ikke snuse løs fordi den deler seg opp på reggissen. Har smakt løs et par ganger og det smaker nydelig. Det er bare det at de blir ødelagte med en gang. Når jeg får av reggissen går jeg over til løs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Altså posesnus er og blir jente snus, renner mer, smaker mindre og ser femi ut. Prøv General løs en uke, så går dere aldri tilbake til bleiene deres.

Eller i mitt tilfelle, en reggissnus. Jeg kan ikke snuse løs fordi den deler seg opp på reggissen. Har smakt løs et par ganger og det smaker nydelig. Det er bare det at de blir ødelagte med en gang. Når jeg får av reggissen går jeg over til løs.

Kjenner en som også har "reggis", han snuser løs, og når han tok av det hinn dagen så det for å si det mildt jævelig ut. Det mega svære hule rommet, itillegg til ekle rester. Så et tips hold deg til porsjon inntil "reggisen" er forsvunnet ;)

Skrevet

Nick (and Johnny) smaker så ille at jeg får brekninger av om noen åpner en boks. Ekleste anis smaken blandet med fruktjus eller noe blandet med smaken av lucky strike. Ikke prøv Nick en gang, den er ikke verdt det.

IMO

Skrevet
Lurer på noen som har erfaring med bestilling av snus via internett(sverige)???

Enkelte har fått toll, som gjør det rimeligere å kjøpe snus i Norge. Let litt bakover i tråden. Mange som har spurt om det samme.

Skrevet (endret)

Har vel med formen på tårnet som gjør at de ser hva det er fornoe. Tollere er jo ikke dumme heller.

Det jeg ville prøvd var å sende en mail til nettshopen om de kunne pakke den inn på en annen måte så ikke tollerne fatter mistanke.

Endret av _Magnus_
Skrevet (endret)

De har sikkert adresseliste over nettbutikker som selger snus, og sjekker alle pakker som sendes ifra dem til norge..

Det beste måten må være å få en svensk kompis til å sende kjøpe og sende snus til deg i en tom pringles boks eller noe slikt! ;)

Endret av Adda
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...