Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Skrevet
Genialt å være på LAN med snus,utroligt godt!

Må si at Snus blir best når man sitter med pc`en og Chiller  :thumbup:

9631435[/snapback]

Kunne ikke hvert mer enig.

Sitter på lan nå forresten :)

9631465[/snapback]

Det er digg det.

Har hørt mange bruker whiteportion på lan.. Fakta eller fleip? :p Kan selv ikke fordra whiteportion.. De har jo tatt vekk alt det gode!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forskjellig type snus til forskjellige typer anledninger, hva? Det er jo liten vits, bruk da bare den du syns er best. Her går det for det meste i N&J og Skruf.

Skrevet

Er på lan nå, og whiteportion er faktisk genialt. Fordi det smaker litt bedre på en måte og det renner ALDRI :)

MEN ingenting slår en skruf stark utover på natten :D

Skrevet
Er på lan nå, og whiteportion er faktisk genialt. Fordi det smaker litt bedre på en måte og det renner ALDRI :)

MEN ingenting slår en skruf stark utover på natten :D

9635190[/snapback]

white portion smaker/lukter ofte som noe du drar opp fra et rasshøl.

Skruf portion derimoT! :dribble:

Skrevet

Den går helt greit. Men favoritten er Skruf. Skal nevnes at jeg ikke har prøvd N&J som mange skryter av. Skal på lan på lørdag så sitter med noen bokser nå. :)

Skrevet

Er som regel ikke problem å få kjøpt snus. Har selv måttet kjøpe for kamerater siden 9 klasse. Og jeg ser ikke så voksen ut. Men det kommer jo ann på hvem som sitter i kassen.

Skrevet (endret)

litt OT: en kamerat av meg og jeg fikk kjøpt en snus en dag , og dagen etter fikk vi ikke kjøpt en lighter, og det var samme dama, hun sa at vi måtte vise leg om at vi var over 16 :p

Endret av cHilfiger
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...