Kjekssjokolade Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Noen som vet om det finnes et slikt program for XP pro brukere, dette er et screenshot fra vista. Kunne tenkt meg en slik klokke, yellwonote sak, valuta og temp regner osv. For de som kanskje ikke skjønte det, er det den saka til høyre på bildet Endret 1. februar 2007 av Kjekssjokolade
Fruktkake Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Skal spørre en på skolen i morgen, han har en slik sak for XP. Endret 1. februar 2007 av Fruktkake
ilpostino Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg mener å huske at det finnes haugevis av slike programmer i en tråd so, heter Guide: Hvordan lage et annerledes desktop: sjekk den og jeg er sikker på at du finner noe du kan bruke der.
Kjekssjokolade Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Jeg mener å huske at det finnes haugevis av slike programmer i en tråd so, heter Guide: Hvordan lage et annerledes desktop: sjekk den og jeg er sikker på at du finner noe du kan bruke der. 7853159[/snapback] takk takk, skal prøve noe av dette
the_fire Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Google Gadgets (eller var det Widgets). Er ganske utbredt og har omtrent samme sti. Yahoo Widget er noe lignende, men jeg tror ikke man får den sidebaren. Sidebaren er jo meget kjekk om man har bredformat på skjermen, da de færreste nettsider klarer å fylle ut hele siden. Endret 2. februar 2007 av The_Fire
pedsti Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 er et program som heter "SideBar". Tror du finner den under kategorien downloads> her
VikinGz Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Jeg bruker sidebar Funker fint... viss det var slikt du mente Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
pedsti Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 (endret) VikinGz, akkurat den jeg mente ja Og Trådstarter, denne sidebaren kan du endre tema på slik at den ligner vista. Endret 6. februar 2007 av BlAsrN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå