neoman Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 jeg har drevet og tradet litt acc i det siste. 2 ganger har liksom aldri blitt tilfredstilt med noen klasse. og nå kom det en norsk fyr osm ville tradet hadde en imba mage fik ktesta den likte den godt. sa jeg ksulle tenke på det en dag eller noe så prøver jeg og logge på gamle kontoen min som er min og pasordet er changet. ja jeg vet jeg er dum som trader accer og sånn ja. men trodde ingen person ville gjøre noe slikt. så mitt spørsmål er . er detn oen måte jeg kan få tilbake min acc på ? setter pris på noen linker eller noe. jeg kommer ikke til og si til blizzard att jeg skulle trade heller att jeg ble hacket av gold sellers eller noe sånt. trener litt hjelp her? har all account informasjon..
ukjentbruker Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Er det din opprinnelige account det er snakk om? Quoter meg selv fra en annen lignende tråd: Enkleste(selv om det jeg sier er uetisk) ville være å gått gjennom secret question delen, om han fortsatt husker det. Om han da finner characterene sine uten de tingene han tidligere hadde, kan han ta en telefon til Blizzard. Da er det viktig at han _IKKE_ forteller hva som egentlig skjedde, men at han forklarer at han kom hjem og skulle logge på accounten sin og oppdaget at passordet var forandret. Han burde informere om at han bruker "internet explorer" og Blizzard vil da sikkert anta at han har blitt utsatt for keylogging. Accounten vil da bli bannet i 1 til 2 uker, da de undersøker den litt. Han vil mest sannsynlig få accounten sin tilbake slik som den var da han "byttet den bort", mens denne snille personen som leide en CS server vil få sin egen account bannet. Jeg vet dette er uetisk og kanskje galt, men dette er i mine øyne den enkleste måte. Håvard https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=700635&hl= Om det ikke er din opprinnelige account, så burde du kontakte han du tradet den med, han har sikkert forståelse og hjelper deg nok. Endret 1. februar 2007 av Sirhaavard
Theoneask Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Du trudde ikkje ein person ville stjele ein konto når du gjer han sjansen til det? Det er din konto du har mista sant? Ikkje ein anna du har tradet til deg tidlegare? Og neste gang du lager ein tekst her, del opp litt. Måtte lese gjennom 3 ganger før eg sjønte kva som sto der. Du får ta kontakt med blizzard med all kontoinformajson som du har. Cd-key, gamle game-card, visa dersom du bruker det osv. Slik at du kan bevise at det er din konto som har blitt hacket.
neoman Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 beklager er veldig stressa. nei jeg er ikke den opprinelige eieren av den nei. har tradet litt i det siste. men ser ut som jeg får det til. gamle eieren driver og jobber med det atm
Tmz Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Burde være 0 stress for han, hvis ikke kan du alltid ta tilbake den accounten du opprinelig eide.
Reached Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Du ble vel og godt eid. Account trading er ikke lov
DirtyBit Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 skyld deg selv at du har vært så sinnsykt dum med å trade accounts.. du fortjener ikke no bedre syns nå jeg..
Cannabiskopen Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Helt enig med Darkey der, aldri trade account med noen du ikke kjenner i RL.
neoman Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 (endret) takker sirhavard for godt svar kontaktet tidligere eier han restoret:). fikk tilbake accen min. via secret question som fungerer veldig bra. og ingen ting var rørt har fremdeles 70 shamanen min ikke noe gear sletta- rørt . det som faktisk var litt morsomt var att typen som prøvde og lure meg var en imba geara mage lvl 68 som jeg gidde ett surt rykte på serveren sin i samme slengen. Endret 2. februar 2007 av neoman
mad_arab Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Får håpe han ga deg et like surt rykte. Folk som ikke har baller til å spille opp egne chars og lære klasser skikkelig, men må bryte reglene, fortjener ikke respekt. I tillegg kaster dere bort Blizzard sine ressurser, så de får mindre tid til å fokusere på spam fra gullselngere og andre problemer.
ukjentbruker Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 takker sirhavard for godt svar kontaktet tidligere eier han restoret:). fikk tilbake accen min. via secret question som fungerer veldig bra. og ingen ting var rørt har fremdeles 70 shamanen min ikke noe gear sletta- rørt . det som faktisk var litt morsomt var att typen som prøvde og lure meg var en imba geara mage lvl 68 som jeg gidde ett surt rykte på serveren sin i samme slengen. 7854639[/snapback] Ingenting å takke for. Til alle dere som sitter her og slenger ut kommentarer om hvor uetisk og dumt av trådstarter dette er, ta det på PM til han eller noe. Det var ikke derfor han startet tråden. Når man blir lei characteren man spiller på wow, har man noen valg, man kan slutte, lage seg en ny eller bytte. Sistenevnte er klart enklest, jeg fatter strengt talt ikke hvorfor folk langer ut om hvordan dette omtrent er like ille som å kjøpe gold eller cheate/hacke. Faktum her, er at de fleste ville gjort det samme selv.
Tmz Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Får håpe han ga deg et like surt rykte. Folk som ikke har baller til å spille opp egne chars og lære klasser skikkelig, men må bryte reglene, fortjener ikke respekt. I tillegg kaster dere bort Blizzard sine ressurser, så de får mindre tid til å fokusere på spam fra gullselngere og andre problemer. 7855481[/snapback] Hvorfor er du alltid så gretten? Er så teit når alle driver å sier han er dum som trader accounts og lignende bare fordi dere ikke liker det. Dere gjør dette forumet mye mindre trivelig.... =\
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Alle dere som ikke har annet å si enn å hakke på trådstarter kan slutte å skrive i denne tråden. ellers må en mod komme å rydde opp, og da håper jeg noen av dere får advarsler da det sikkert ikke er første gang.
mad_arab Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Får håpe han ga deg et like surt rykte. Folk som ikke har baller til å spille opp egne chars og lære klasser skikkelig, men må bryte reglene, fortjener ikke respekt. I tillegg kaster dere bort Blizzard sine ressurser, så de får mindre tid til å fokusere på spam fra gullselngere og andre problemer. 7855481[/snapback] Hvorfor er du alltid så gretten? Er så teit når alle driver å sier han er dum som trader accounts og lignende bare fordi dere ikke liker det. Dere gjør dette forumet mye mindre trivelig.... =\ 7857709[/snapback] Du mener altså at jeg er gretten fordi jeg kommenterer når folk selv innrømmer at de forårsaket problemer både for seg selv og Blizzard. Når man bryter spillereglene, og det attpåtil oppstår problemer som Blizzard må bruke energi på, da går det utover andre sider av spillet, noe som rammer alle. Dette må du jammen tåle at påpekes, uansett hvem som sier det.
Tmz Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Ja, og dessuten, blizzard trenger ikke bruke noen ressurser på dette. Han fikk tilbake accounten ved hjelp av retrive password. Og jeg ser ikke poenget med posten din, du hjelper ikke trådstarter, det eneste du gjør er å rakke ned på han. Bare sier ifra at jeg synes det er ganske tåpelig av deg å kommentere det, og dette gjelder forsåvidt ikke bare deg men flere andre her. Ville vært fint hvis du kunne sluttet med det.
Cannabiskopen Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Ja, og dessuten, blizzard trenger ikke bruke noen ressurser på dette. Han fikk tilbake accounten ved hjelp av retrive password. Og jeg ser ikke poenget med posten din, du hjelper ikke trådstarter, det eneste du gjør er å rakke ned på han. Bare sier ifra at jeg synes det er ganske tåpelig av deg å kommentere det, og dette gjelder forsåvidt ikke bare deg men flere andre her. Ville vært fint hvis du kunne sluttet med det. 7859616[/snapback] Syntes det er tåpelig av deg å kommentere at han kommenterer. O.s.v
Propofol Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Alle dere som ikke har annet å si enn å hakke på trådstarter kan slutte å skrive i denne tråden. ellers må en mod komme å rydde opp, og da håper jeg noen av dere får advarsler da det sikkert ikke er første gang. 7857781[/snapback] Hvis det var rettet til meg så.. ja.. da vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå