Gå til innhold

Kjøpe Star Wars: Galaxies

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en stor Star Wars fan og lurer på om Galaxies er noe morsomt og spille.

Dermed har jeg noen spørsmål.

1. Hvordan er kampsystemet?

2. Krever det mye tid?

3. Hvordan er expansjonene?

4. Hvilke raser er med?

5. Er det gode sosiale miljøer?

6. Hvordan er opdragene?

7. Hvordan er kjøretøyene og kjøre?

8. Hvilke klasser er det?

9. Hvordan er PvP-delen?

På forhånd takk.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt patetisk, hvis du kjøpe det burde det være kun for å få en lovlig kopi som du kan spille SWGemu (pre-cu) med.

Skrevet (endret)

Det er vært å prøve den ekte versjonen. Det er mange som at den ar bra. SÅ jeg sier at du burde prøve spillet uansett :) BTW. Du må joine Euro-Farstar viss du skal starte fordi da kan jeg hjelpe deg osv^^

Anyway last ned trial først så kan du vurdere å kjøpe spillet :)

Endret av Lubben
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Ja, Star Wars Galaxies er kjempemoro! Jeg anbefaler det på det sterkeste! Sunrunner er en bra server. Den er amerikansk, men du merker ikke forskjell med tanke på lagg osv. osv. Om du bestemmer deg for å spille på Sunrunner, og vil være med i guild - bli Imperial, og snakk med Leono, Jagi, Tenshin, Tyrion eller Teclis, for medlemsskap i TRM :) Si at Amored nevnte TRM for deg ;)

1. Det er ganske likt som i WoW, men mange sammenligner det med Guild Wars. Klarer ikke beskrive det noe særlig dessverre.

2. Det er opp til deg selv egentlig. Det er veldig mye å gjøre i spillet, og hvis du har gjort alt som virker interessant er det fortsatt lett å ha det moro.

3. Jump to Lightspeed er den expansasjonen som gjorde at space combat ble mulig i SWG. Rage of the Wookiees gjorde det mulig å være wookiees, og la til planeten Kashyyyk på kartet (som du selvsagt kan dra til om du vil). Trials of Obi-Wan la til planeten Mustafar + mange nye ting.

4. Human, Twi'lek, Rodian, Wookiee, Zabrak, Mon Calamari, Ithorian, Bothan, Trandoshan og Sullustan.

5. Veldig gode sosiale miljøer. Faktisk er det mye av grunnen til at jeg fortsatt spiller det :) Men selvsagt også fordi spillet i seg selv er fantastisk.

6. Oppdragene varierer i vanskelighetsgrad. Noe klarer du lett alene, andre er det best å gjøre sammen med noen. Noen er også så vanskelige at du MÅ gjøre de sammen med noen. Men det gjør det bare mer morsomt! :)

7. De er veldig gode å kjøre. Jeg trodde det skulle bli vanskelig i starten, men detvare overraskende lett. Du har bikes, speeders, mounts (dyr du kan rid på).

8. Jedi, Bounty Hunter, Spy, Smuggler, Trader, Medic, Commando, Officer, Entertainer. Alle er HELT forskjellige.

9. Du bestemmer selv, om du vil at andre skal kunne angripe deg. Du ser også på kartet om det er noen som har mulighet for det (rød prikk). Ellers finnes det én by (Restuss på planeten Rori), som er en ren PvP-by. Det betyr ikke at du 100% sikkert kommer til å bli angrepet der, men at alle som oppholder seg i den byen KAN angripes. Så er du i den byen, må du tåle å få litt juling. Når du forlater byen er du fortsatt i "PvP-modus" (Special Forces). Det kan du forrandre ved hjelp av en skill du har.

Må også legge til planetene som er tilgjengelige:

Corellia

Dantooine

Dathomir

Endor

Kashyyyk

Lok

Mustafar

Naboo

Rori

Talus

Tatooine

Yavin IV

Mustafar

Interessant? :)

Endret av Amored
Skrevet
Det ikke jeg skjønner er hvorfor de gikk til MMOFPS, og nå har nærmest gått tilbake til tabbing.

8074353[/snapback]

Hvordan kan du kalle det et MMOFPS? Vet du hva FPS står for?

Skrevet
Det ikke jeg skjønner er hvorfor de gikk til MMOFPS, og nå har nærmest gått tilbake til tabbing.

8074353[/snapback]

8080272[/snapback]

Det kan står for 2 ting, frames per second og i dette tilfellet er det first person shooter, og det var det som kom etter CU. NGE, mmofps.. Slutt å spørr så jævli dumt...

Skrevet

8074353[/snapback]

8080272[/snapback]

Det kan står for 2 ting, frames per second og i dette tilfellet er det first person shooter, og det var det som kom etter CU. NGE, mmofps.. Slutt å spørr så jævli dumt...

8083621[/snapback]

Du kunne det jo. Men du er klar over at first person shooter = førstepersonskyter? Og at man må se fra øynene til personen man styrer for at man skal kunne kalle det et FPS? Man gjør ikke det i SWG.

Uansett. SWG er et bra spill.

Skrevet

Jeg har spilt trialen å synes spillet er kjempe bra. Det er min Mening.

Det er ikke moe vits i å diskutere om noe er godt eller dårlig.

Skrevet
Det har vel ingenting til felles med et FPS spill engang

8086213[/snapback]

Nei, ikke som jeg kan se i alle fall :p Det er bare din old school folka som klager over at spillet liksom har blitt så mye dårligere. Men det jo selvsagt opptil enhver, hva man synes. Personlig så synes jeg Star Wars Galaxies er det beste spillet jeg har spilt. Og anbefaler det på det sterkeste til alle som ønsker seg et godt MMORPG. Største grunnen til at jeg begynte å spillet det, var fordi jeg er en gjennomført Star Wars-fan ;) Du merker at det er Star Wars-verdenen du befinner deg i når du spiller det :thumbup:

Skrevet
Det har vel ingenting til felles med et FPS spill engang

8086213[/snapback]

Nei, ikke som jeg kan se i alle fall :p Det er bare din old school folka som klager over at spillet liksom har blitt så mye dårligere. Men det jo selvsagt opptil enhver, hva man synes. Personlig så synes jeg Star Wars Galaxies er det beste spillet jeg har spilt. Og anbefaler det på det sterkeste til alle som ønsker seg et godt MMORPG. Største grunnen til at jeg begynte å spillet det, var fordi jeg er en gjennomført Star Wars-fan ;) Du merker at det er Star Wars-verdenen du befinner deg i når du spiller det :thumbup:

8086359[/snapback]

Hadde vel aldri startet tråden hvis jeg ikke var Die Hard Star Wars Fan

Skrevet

Lord of The Rings Online!! Drit i SWG.. hehe neida :p SWG er faktisk eit veldig bra spel, spesielt om du liker å rollesp :) Men desverre så dabbet det av med meg :( Uansett Amored har sagt det som er å seie im spelet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...